Autorităţile, promisiuni ferme pentru inaugurarea metroului din Drumul Taberei în iunie 2020
Metroul din Drumul Taberei, trenul spre aeroportul din Otopeni şi kilometri întregi de autostrăzi. Sunt câteva dintre proiectele de infrastructură începute de câţiva ani, care trebuie inaugurate în 2020.
Metroul din Drumul Taberei, trenul spre aeroportul din Otopeni şi kilometri întregi de autostrăzi. Sunt câteva dintre proiectele de infrastructură începute de câţiva ani, care trebuie inaugurate în 2020. Cu câteva eforturi, va fi posibil, spun specialiştii. Cu toate astea, oamenii au pierdut şirul promisiunilor şi nu mai aşteaptă minuni. Nici drumurile pe care se circulă deja nu seamănă a şosele de mare viteză. Pe unele nu există benzinării nici la şapte ani de la inaugurare.
2020 este anul marilor proiecte. Ce-i drept, restante. Primul şi cel mai important: metroul din Drumul Taberei.
De aproape un deceniu aşteaptă locuitorii din Drumul Taberei inaugurarea metroului. Încă din 2012 se lucrează în subteran şi iată că, după atâţia ani de promisiuni, noul termen înaintat pentru inaugurare este iunie 2020.
Tot de atâtea ori s-au promis şi autostrăzi noi. În 2019 s-a tăiat panglica pentru 43 de kilometri. Un sfert din cât s-a anunţat iniţial
- 15 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
- 15 februarie, Sfântul Apostol Onisim. Sărbătoare importantă în calendarul ortodox
- Evenimente în Bucureşti, în weekendul 15-16 februarie. Ce nu trebuie să ratezi
- Antrenează-ți creierul ca un campion: Cursurile Fundației Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, Sesiunea...
- 14 februarie, evenimente importante care au avut loc în această zi de-a lungul timpului
Ar putea fi deschişi aproape 18 kilometri din Autostrada 3, între Iernuţ şi Cheţani. De asemenea, o porţiune de 5,3 kilometri dintre Biharia şi Borş va fi, probabil, inaugurată. Mai puţine şanse au cele două loturi- unu şi doi- ale Autostrăzii Sebeş-Turda, acolo unde finalizarea lucrărilor întârzie de trei ani.
Probleme sunt şi pe şoselele de mare viteză deschise deja traficului
Deşi pot circula pe Autostrada Bucureşti-Ploieşti, şoferii nu au unde să oprească pentru a alimenta şi asta pentru că nu s-a deschis nicio benzinărie. Abia acum, după atâţia ani, au fost deschise câteva parcări însă, în unele locuri, lucrările bat pasul pe loc.
Un alt mare proiect care trebuie finalizat în acest an, până la începerea Campionatului European de fotbal, este linia ferată care leagă Gara de Nord din Capitală de cel mai mare aeroport din ţară- Henri Coandă.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰