Fotografiile locuintelor din anunturile imobiliare creeaza confuzie printre cumparatori
Poza vinde casa. Asa s-au gandit si dezvoltatorii care au crezut ca daca pun o poza frumoasa pe site-ul de prezentare, clientii vor fi convinsi sa le faca o vizita. Si daca tot vin, vor fi si de acord sa cumpere ce au gasit la fata locului. Dar, in multe cazuri, diferentele sunt mari cat casa!
Liniste, aer curat si multa verdeata. Aproape de o artera importanta de circulatie, dar nu "la strada". Asa suna multe anunturi pentru vanzarea apartamentelor si vilelor noi.
Pozele sunt facute din unghiuri cat mai favorabile sau sunt expuse desene generate pe calculator, fara mare legatura cu realitatea. In cazul caselor construite "in camp" important este ca potentialii clienti sa nu vada campul!
Inventivitatea constructorilor nu are limite. De exemplu, cei care se muta intr-un proiect imobiliar ridicat intr-o zona aglomerata a Capitalei, respira aer curat in spatii generoase. Asta pana clientii ajung la fata locului.
Criza a oprit, practic, dezvoltarea complexurilor rezidentiale mari, situate in afara oraselor. Asa ca dezvoltatorii construiesc acum la marginea oraselor blocuri de mici dimensiuni pe care incearca sa le vanda cat mai repede pentru incepe ridicarea altuia nou.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰