Printr-o comandă online, un curier vă aduce CUMPĂRĂTURILE acasă
Cumpărăturile săptămânale nu înseamnă obligatoriu ore petrecute în trafic. Există aplicaţii şi platforme prin care vă puteţi face aprovizionarea din hypermarketuri, fără să ieşiţi din casă. Fie că staţi prea mult timp la serviciu, fie că vremea rea nu vă încurajează să plecaţi prin magazine, printr-un simplu click puteţi economisi timpul petrecut la cozile de la casele de marcat.
Cumpărăturile săptămânale nu înseamnă obligatoriu ore petrecute în trafic. Există aplicaţii şi platforme prin care vă puteţi face aprovizionarea din hypermarketuri, fără să ieşiţi din casă. Fie că staţi prea mult timp la serviciu, fie că vremea rea nu vă încurajează să plecaţi prin magazine, printr-un simplu click puteţi economisi timpul petrecut la cozile de la casele de marcat.
Alex face cumpărături în locul a zeci de bucureşteni. Zilnic îşi petrece ore bune prin magazine.
Dacă lipsa timpului sau vremea capricioasă vă împiedică să ieşiţi la cumpărături, trebuie să ştiţi că vă puteţi aproviziona printr-o simplă comandă online, iar în cel mai scurt timp un curier va veni la uşa dumneavoastră cu produsele de care aveţi nevoie.
Aproape fiecare lanţ de magazine are o platformă online, unde clienţii pot intra să îşi selecteze o comandă pe care o vor primi ulterior prin intermediul unui curier, oriunde s-ar afla.
- Aceştia sunt noii membri ai Comisiei de control al SRI. Şeful Comisiei, în vizorul DNA
- Conducerea SRI, chemată să dea explicaţii în Parlament în cazul Florian Coldea
- Lia Olguţa Vasilescu: Legea salarizării unitare va fi transmisă Parlamentului în luna iunie
- Un nou ATAC loveşte TURCIA! EXPLOZIE în sud-estul ţării, soldată cu cel puțin trei polițiști morți și nouă...
Există şi aplicaţii special create pentru acest tip de servicii. Utilizatorii trebuie doar să urmeze câţiva paşi simpli.
Umează selectarea magazinului şi a produselor dorite. În aproximativ 90 de minute curierul ajunge la uşa clientului.
Nu toţi bucureştenii însă vor să îşi facă aprovizionarea departe de raioanele magazinelor.
Cei care optează totuşi pentru varianta cumpărăturilor online, plătesc preţul normal al produselor de la raft, plus un comision care ajunge la 20 de lei, în medie, pentru fiecare comandă.
Mii de bucureşteni au apelat până acum la această metodă de aprovizionare, prin care economisesc timpul petrecut în faţa rafturilor din hypermarketuri.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰