Timpul pierdut în trafic, în Capitală, s-ar putea dubla în următorii ani din cauza locuințelor din cartierele aglomerate
Dezvoltatorii construiesc cartiere întregi în jurul Capitalei fără să ţină cont că drumurile, deja supraaglomerate, nu ar face faţă unui număr mare de locuitori. Complexurile înghesuite pe suprafeţe mici de pământ, fără prea mare distanţă între clădiri, sunt o opţiune bună pentru cei care vor să îşi cumpere o locuinţă la un preţ mic.
Dezvoltatorii construiesc cartiere întregi în jurul Capitalei fără să ţină cont că drumurile, deja supraaglomerate, nu ar face faţă unui număr mare de locuitori. Complexurile înghesuite pe suprafeţe mici de pământ, fără prea mare distanţă între clădiri, sunt o opţiune bună pentru cei care vor să îşi cumpere o locuinţă la un preţ mic.
La orele dimineţii, cozile de maşini de pe Şoseaua Petricani sunt şi de câţiva kilometri. Cu răbdare de fier se înarmează şi şoferii care tranzitează DN1, cei care vin dinspre Berceni şi cei care vin din cartierele noi pe Şoseaua Siseşti.
Cele mai aglomerate şosele la orele de vârf sunt Bulevardul Magheru, Ştefan cel Mare, Bucureşti-Ploieşti, Mihai Bravu, Strada Petricani şi Calea Văcăreşti. Ttimpul pierdut în trafic s-ar putea dubla în următorii doi ani. În jurul Capitalei se ridică noi imobile care vor găzdui alte câteva mii de locuitori.
Locuitori care vor circula pe aceleaşi şosele deja supraaglomerate.
În 2016, Bucurestiul se afla pe locul 5 într-un top al celor mai aglomerate oraşe din lume, realizat de cel mai mare producător de sisteme de navigare din lume.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰