Meniu
Search
x

Video Trenurile merg din nou pe podul de la Budila, luat de ape în 2018. Mecanicul care a scăpat cu viață atunci, primul care l-a traversat acum

După patru ani de oprire forţată, trenurile merg din nou pe linia feroviară cu cel mai lung tunel din România, Braşov - Întorsura Buzăului. Podul de pe acest traseu a fost luat de ape în 2018, dar Căile Ferate Române au dat ordinul de reconstrucţie abia anul trecut. Azi-dimineaţă, primul tren care a trecut pe noul pod a fost condus de acelaşi mecanic în urma căruia se prăbuşea vechea construcţie. 

De Redactia Observator la 19.09.2022, 23:06
Vezi și

Aceasta a fost prima cursă din 2018 încoace a trenului de care depind 50.000 de oameni care stau în localităţile de pe traseul Braşov - Întorsura Buzăului. Vagoanele au fost conduse de Ion Tănăselea, acelaşi mecanic care le conducea şi acum patru ani, când podul de la Budila s-a prăbuşit din cauza inundaţiilor, la scurt timp după ce trecuse un tren.

Ion Tănăselea, mecanic: Mi-a comunicat șeful de tren, după ce am trecut pe pod că, în urma noastră, podul s-a prăbușit. Vă dați seama, să auzi că în urma ta, în urma unui tren de călători, să se prăbușească la două minute şi 40 de secunde.

Planurile pentru reconstrucția podului de la Budila au început la jumătate de an după prăbuşirea lui. Birocraţia a împins începerea lucrărilor până anul trecut. Noul pod a costat aproape 30 de milioane de lei, iar localnicii aproape îşi luaseră gândul de la el. 

Pe traseul Braşov - Întorsura Buzăului este și tunelul feroviar de la Teliu, care are aproape patru kilometri şi jumătate, cel mai lung din România. 

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News!

Observator » Stiri sociale » Trenurile merg din nou pe podul de la Budila, luat de ape în 2018. Mecanicul care a scăpat cu viață atunci, primul care l-a traversat acum