Observator » Sport » Andone: "Am muncit mult si prost in 2010"

Andone: "Am muncit mult si prost in 2010"

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 08.01.2011, 20:28 | Modificat la 09.08.2019, 16:30

"Am muncit mult si prost in 2010" se plange Andone, care si-a pus in gand sa aduca macar un trofeu in Stefan cel Mare, dupa 4 ani.

"Am muncit mult si prost in 2010" se plange Andone, care si-a pus in gand sa aduca macar un trofeu in Stefan cel Mare, dupa 4 ani.