Antena Meniu Search
x

Video Finala Super Bowl, cel mai aşteptat moment din Statele Unite. Doar o secundă de publicitate costă 230.000 de dolari

Un eveniment din Las Vegas uimeşte o lume întreagă - finala campionatului de fotbal american. Doar pasionaţii ştiu că joacă la Super Bowl Kansas City Chiefs şi San Francisco fourty niners. Toată lumea ştie, însă, că reclamele de la finală au preţuri care frizează absurdul. Anul acesta, peste 230 de mii de dolari... secunda. 

de Redactia Observator

la 11.02.2024, 21:05

Vezi și

Aşa arată o reclamă la finala dintre Kansas City Chiefs și San Francisco 49ers. Reţeta este simplă şi de succes: vedete de renume mondial, creativitate şi un buget pe măsură. Agenţiile de publicate plătesc bani grei să ajungă în pauza de la Super Bowl. Peste 7 milioane de dolari pentru 30 de secunde. 

Finala Super Bowl, cel mai aşteptat moment din Statele Unite

Federico Rossi, profesor management: Companiile acestea ţintesc spre un segment foarte larg. Nu o să vezi produse precum plase de pescuit sau ceai matcha. Din cauza aceasta, companiile vor oferi o reclamă de calitate foarte înaltă şi cu foarte mult impact. 

Pauza publicitară de la Super Bowl durează 50 de minute, timp în care sunt redate între 80 şi 100 de reclame. Într-o singură oră, organizatorii încasează peste 700 de milioane de dolari. Ochii publicului vor fi însă pe artistul ce va concerta pe arena din Las Vegas. 

Anul acesta, onoarea îi revine câştigătorului a opt premii Grammy - Usher. Alături de el vor călca pe scenă şi alte nume mari, precum Post Malone sau DJ-ul Tiësto. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Mici cu E.coli şi zgârciuri în loc de carne, printre produsele comercializate în magazine. Aţi avut parte de experienţe neplăcute?

Observator » Sport » Finala Super Bowl, cel mai aşteptat moment din Statele Unite. Doar o secundă de publicitate costă 230.000 de dolari