Observator » Sport » Steaua si Rapid, au nevoie, de o pauza!

Steaua si Rapid, au nevoie, de o pauza!

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 07.11.2010, 19:58 | Modificat la 13.06.2018, 12:05

Steaua si Rapid, au nevoie, de o pauza! Stresati, pentru ca, se vor intalni, de doua ori, in 4 zile, stelistii si rapidistii, au program, de relaxare. Banel si colegii lui, au fost la biliard, iar giulestenii, au mers, la shopping!

Steaua si Rapid, au nevoie, de o pauza! Stresati, pentru ca, se vor intalni, de doua ori, in 4 zile, stelistii si rapidistii, au program, de relaxare. Banel si colegii lui, au fost la biliard, iar giulestenii, au mers, la shopping!