Românii sunt mari consumatori de televiziune. Intact Media Group, gazda uneia dintre cele mai mari conferințe TV și radio din Europa
Intact Media Group a fost gazda uneia dintre cele mai mari conferințe TV și radio din Europa, dedicată inovațiilor. Specialişti din televiziune, publicitate şi marketing s-au întâlnit la Bucureşti pentru a discuta despre provocările şi viitorul televiziunii şi al radioului.
Intact Media Group a fost gazda uneia dintre cele mai mari conferințe TV și radio din Europa, dedicată inovațiilor. Specialişti din televiziune, publicitate şi marketing s-au întâlnit la Bucureşti pentru a discuta despre provocările şi viitorul televiziunii şi al radioului. George Ureche, CEO Antena Group, a declarat, în cadrul conferinței, că România are cea mai mare medie de timp petrecută în faţa televizorului din Uniunea Europeană, de peste 5 ore.
Televizorul rămâne alegerea preferată a românilor atunci când vor să vizualizeze materiale video. Indiferent de generaţie. Ţara noastră se bucură şi de cea mai bună viteză la Internet. Suntem în top 5 mondial şi pe primul loc în Europa, alături de Germania. Chiar şi aşa, televiziunea nu poate fi detronată.
George Ureche, CEO Antena Group, spune că, în România, consumatorul de televiziune este extrem de exigent, ceea ce îi determină pe furnizorii de televiziune să vină în permanență cu idei noi.
Profesorul de marketing Mark Ritson a declarat, la rândul său, că românii sunt bine informaţi datorită faptului că se uită la televizor, "locul unde se văd mai puține știri false".
Katty Roberfroid, director general egta, a susținut că televiziunea are concurenţă din partea Facebook sau Google, care luptă să atragă cât mai mulți utilizatori.
Stephan Loerke, CEO Federaţia Mondială a Agenţilor de Publicitate, consideră că televiziunea continuă să rămână importantă.
Conferinţa a fost organizată sub egida EGTA, asociaţia caselor de vânzări pentru televiziune şi radio cu sediul la Bruxelles.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰