Video Locul unde te relaxezi ca pe vremuri: cu vată pe băţ, cireșe din livadă sau televizor cu tub şi mileul de deasupra
Amintirile din copilărie sunt elementul surpriză pe care mizează câţiva antreprenori doljeni din domeniul HoRecCa. Şi le merge bine. Pe lângă masa copioasă, cei care le trec pragul au ocazia să trăiască momente care le vor trezi nostalgii. Vata pe băţ, o mână de cireşe culese din livadă sau decorul din care nu lipsesc televizorul cu tub şi mileul de deasupra completează meniul.
Mașina cu vată pe băț e prima de care dai cu ochii atunci când ajungi la mica pensiune. Nu ai cum să o ocolești dacă vrei sa îți amintești de copilărie. De alături îți este servită o punga cu floricele. Experienta poate să înceapă. Descoperim mai întâi domeniul: un hambar, o livadă și multe detalii care te poartă în trecut. Guma turbo, steagul cu stema RSR, televizorul cu tub și nelipsitul macrame. Din marginea livezii, te îmbie arome delicioase.
Cât timp sfârâie tigăile, oaspeții se relaxează în foișoare.
Îmi trezeşte nişte amintiri foarte plăcute din tinereţe. Și de vremurile în care nu aveam nicio grijă.
Ni s-a părut inedit, linişte, calitatea serviciilor şi relaxare. Exact ce ne dorim.
- Bani de la Guvern pentru atragerea turiştilor străini. Cei din domeniul Horeca ar putea primi câte 40 de euro...
- Oferte de angajare în toată țara la numai 17 ani. Meseriile care garantează un loc de muncă, fără diplomă de BAC
- Decontarea cheltuielilor pentru românii care găzduiesc refugiaţi, doar pe hârtie. Statul oferă oamenilor doar...
Pandemia a schimbat tendințele de consum ale clienților din Horeca
Cine vrea, e liber să culeagă o mână de cireșe. Iar cei care nu pot pleca fără o amintire, caută unghiul perfect pentru o fotografie. Important e ca toată lumea să se simtă bine.
Cristina Oprea, reporter Observator: După o masă copioasa și un cocktail după pofta inimii, cea mai bună alegere este sa te tolănești în hamac, la umbra merilor. Experienta continua în felul acesta până târziu în noapte.
De la tânărul antreprenor aflăm și cum și-a găsit inspirația.
Cristian Nicola - reprezentant locație: În primul şi în primul rând cred că pandemia a avut aşa un rol esenţial. Am avut timp să mă gândesc. Cred că este un mix de elemente, bineînţeles experienţa locului, natura în primul şi în primul rând, energia pământului pe care n-o aveam la Craiova.
Un studiu realizat de o companie de marketing arată faptul că pandemia a schimbat tendințele de consum ale clienților din Horeca.
Iar afacerile care oferă mai mult decât servicii tradiționale au câștigat teren.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰