Hotel boutique de lux cu renume internaţional, deschis în 2025. Un artist român s-a ocupat de conceptul vizual
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, primul hotel tip boutique de lux care urmează să fie deschis anul viitor în Bucureşti, îşi anunţă identitatea artistică, realizată de Bianca Olimpia Abăcioaiei. Această colaborare marchează angajamentul Corinthia de a susţine creativitatea şi artiştii locali din comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea. Noul design distinctiv va fi prezent în diverse materiale.
De Redactia Observator la 23.12.2024, 13:20Propunerea creativă a artistei a fost aleasă în urma unui concurs. Criteriile care au diferenţiat design-ul propus de Bianca Olimpia Abăcioaiei au fost abilitatea ei de a reflecta caracterul unic al hotelului, definit de accentele Belle Époque şi reinterpretarea valorilor Grand Hotel du Boulevard într-o linie contemporană, minimalistă şi discretă.
Inspiraţia designerului pentru noua identitate a venit din efervescenţa perioadei Belle Epoque, marcată de rafinament şi eleganţă, captând esenţa acelui moment istoric când luxul şi decorativismul erau omniprezente, iar arta şi moda se contopeau într-o manifestare comună a frumuseţii şi expresivităţii umane.
„Această colaborare mi-a oferit o ocazie unică de a explora noi forme de exprimare, dincolo de creaţiile mele obişnuite. Am fost inspirată de specificul perioadei Belle Epoque şi de stilul Art Nouveau, cu liniile sale fluide, pentru a crea un personaj care îmbină tradiţiile artei decorative cu elemente de modernitate contemporană. Decorul scenografic al ilustraţiei este desprins din arhitectura hotelului. Elementul principal al spectacolului este personajul ce întruchipează energia vibrantă a perioadei Belle Epoque, definită de eleganţă şi rafinament, dar reinterpretată într-o manieră modernă, sofisticată şi minimalistă”, a spus artista Bianca Olimpia Abăcioaiei.
Propunerea artistică urmează a fi integrată în diverse materiale de branding ale hotelului, precum cărţi de vizită, meniuri sau umbrele oferite oaspeţilor, asigurând o coerenţă vizuală şi o reprezentare elegantă a identităţii Corinthia Grand Hotel du Boulevard Bucharest.
Grupul Corinthia Hotels, operatorul hotelului Grand Hotel du Boulevard, susţine în mod activ arta şi cultura locală, prin iniţiative menite să promoveze artiştii din comunităţile în care sunt prezenţi. Acest proiect face parte dintr-o serie de colaborări similare realizate de Corinthia, precum cea de la Corinthia Brussels, unde creaţiile lui Daniel Ost, cel mai renumit florist din Belgia, au inspirat identitatea vizuală a hotelului.
„Suntem încântaţi că am avut oportunitatea de a lucra cu o artistă talentată din Bucureşti care a reuşit să aducă împreună eleganţa istorică a hotelului şi spiritul modern al oraşului. Această colaborare reflectă filosofia grupului Corinthia, aceea de a susţine şi promova talentele autohtone. Credem că fiecare spaţiu reprezintă esenţa zonei geografice în care se află, iar prin parteneriatele noastre cu artişti locali aducem o notă distinctă, autentică şi profund ancorată în cultura locală”, a spus Jean Pierre Mifsud, General Manager Corinthia Grand Hotel du Boulevard.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard Bucharest va fi deschis în martie 2025 după ample lucrări de modernizare. Hotelul va cuprinde 30 de suite exclusiviste, săli de întâlniri, un ballroom, un centru SPA şi un concept gastronomic elaborat, prin restaurantul Boulevard 73, Heritage Bar şi celebrul concept SASS’ Cafe de la Monaco care va deschide aici primul restaurant şi lounge.