Reclamele Super Bowl 2023, lupta milioanelor de dolari. Netflix şi Google au dat sume uriaşe pentru doar 30 de secunde. Protagoniştii fac toţi banii
Mai sunt doar câteva zile până la cel mai urmărit eveniment sportiv din SUA, iar giganţii tehnologiei plătesc sume uriaşe pentru câteva secunde de reclamă la Super Bowl. 7 milioane de dolari au dat Netflix şi Google pentru doar 30 de secunde de reclamă, însă protagoniştii spoturilor fac toţi banii: Jennifer Lopez, Ben Affleck sau Serena Williams.
De Redactia Observator la 09.02.2023, 20:55Steve Martin este doar unul dintre actorii care îşi vor face apariţia pe ecranele gigant de la Super Bowl. De pe lista superstarurilor din reclamele nu putea lipsi nici cuplul anului la Hollywood: Jennifer Lopez şi Ben Affleck, care fac reclamă unui celebru lanţ de gogoşi. Alte nume sonore care vor apărea în spoturile publicitare sunt Snoop Dogg, Nick Jonas şi Serena Williams.
Actorul Will Ferrell a fost ales pentru a promova o nouă maşină electrică, aşa că dă buzna în mai multe seriale celebre precum "Stranger Things", "Bridgerton" și "Squid Game", în timp ce Alicia Silverstone își reia cunoscutul personaj din "Clueless".
100 de milioane de oameni urmăresc anual Campionatul american de fotbal, SuperBowl, iar agenţiile lansează spoturile cu câteva zile înainte pentru maximă vizibilitate. Un alt moment aşteptat al serii este pauza meciului. Anul acesta, va urca pe scenă Rihanna.