Antena Meniu Search
x

Curs valutar

3 strategii de succes prin care poți genera o infuzie de bani în compania ta

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le fac patronii din România este să prioritizeze alte nevoi de business înaintea lichidităților.

de Redactia Observator

la 19.06.2017 , 15:11

- Shutterstock.com

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le fac patronii din România este să prioritizeze alte nevoi de business înaintea lichidităților.

Este important să dedici timp suficient planificării și generării unei imagini sănătoase de brand sau să planifici o strategie eficientă de vânzări, dar este absolut vital să creezi surse prin care să obții infuzii constante de bani în afacerea ta - fie că vorbim despre  deblocarea lichidităților sau despre surse de bani de care să dispui după ce ai acoperit toate obligațiile de plată.

Dacă este posibil, pune deoparte în jur de 10 până la 20% din banii care intră lunar în companie, pentru momentele în care vei vrea să îi reinvestești în dezvoltarea planului de afaceri, să cumperi utilaje noi sau să completezi stocurile.

Articolul continuă după reclamă

Iată care sunt cele 3 strategii de succes prin care poți genera o infuzie de bani în compania pe care o deții:

  1. Fă-ți o asigurare de garanții

Asigurarea de garanții din oferta celor de la www.certasig.ro  este o soluție financiară eficientă la care poți apela pentru a debloca lichidități în compania ta. Acestea pot fi folosite, de exemplu, pentru a accesa linii de credit de la bancă.

Acest tip de asigurări de garanții reprezintă o alternativă foarte bună la scrisorile de garanție bancară și a fost gândit special pentru a veni în sprijinul companiilor din cele mai variate domenii - de la transporturi, la logistică sau chiar IT. Vestea bună este că, dacă vrei să faci o astfel de asigurare pentru suportul businessului tău, capacitatea maximă de subscriere poate ajunge până la 5 milioane de euro.

  1. Studiază-ți bine cheltuielile

Site-urile pe care le poți folosi pentru a oferi cupoane de reduceri pentru clienții fideli și a atrage clientelă nouă par o idee bună, în teorie. Însă, dacă ajungi să îți vinzi toate produsele la ofertă, asta nu te va ajuta nici să-ți acoperi cheltuielile, nici să treci pe plus.

Cea mai bună strategie ar fi să nu aplici niciodată discounturi. Însă, dacă o faci, calculează bine costurile și impactul strategiei tale și fii pregătit și pentru un eventual revers al medaliei. Un instrument precum un calculator de prețuri te va ajuta să stabilești un cost corect pe care să îl ceri pentru produsul tău.

  1. Prețuiește-ți clienții

Dacă activezi într-un domeniu precum retailul, fidelizarea clienților este crucială pentru afacerea ta. O strategie eficientă în acest sens va fi Sfântul Graal al profitului și al dezvoltării.

De cele mai multe ori, nu vei obține profit de pe urma unui client până în momentul în care acesta nu face cel puțin a treia achiziție. Tocmai de aceea va trebui să te concentrezi pe cum îți poți determina clienții să se întoarcă. Programele de fidelizare sau ofertele de tip VIP pot fi „combustibilul” de care are nevoie businessul tău.

Cuvântul „gratis” este și el un puternic stimulent, care îi va determina pe clienți să-ți mai calce pragul. Însă poți oferi acest tip de oferte mai ales dacă ai un inventar stufos.

Tu ce strategii aplici pentru a atrage mai mulți bani lichizi în companie?

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Credeţi că impozitul pe locuințe ar trebui recalculat anual în funcție de piața imobiliară?
Observator » Ştiri economice » 3 strategii de succes prin care poți genera o infuzie de bani în compania ta