Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Consignațiile revin la modă și atrag clienții tineri

Consignaţiile revin la modă, iar cei care le trec pragul acum nu sunt nostalgicii, ci tinerii. În ultimii doi ani, s-au deschis zeci de astfel de magazine. În vitrinele lor găseşti de la încălţăminte şi parfumuri până la cărţi rare sau obiecte de artă, la preţuri accesibile.

de Redactia Observator

la 17.11.2019 , 00:14

Consignaţiile revin la modă, iar cei care le trec pragul acum nu sunt nostalgicii, ci tinerii. În ultimii doi ani, s-au deschis zeci de astfel de magazine. În vitrinele lor găseşti de la încălţăminte şi parfumuri până la cărţi rare sau obiecte de artă, la preţuri accesibile. Ca să ţină pasul cu tehnologia, patronii lor şi-au extins afacerile şi pe Internet.

Livia a scăpat de trei haine pe care nu le mai purta demult si are acum bani sa si cumpere altele. Vine săptămânal în consignaţia din centrul Capitalei pentru a aduce obiecte.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Vezi și

Odată ajunse în rafturi, produsele se vând imediar. Clienţii sunt atraşi de calitate, dar şi de preţurile mici.

Într-un astfel de magazin, clienţii îşi pot aduce propriile produse pentru a le vinde. Pentru produsele vândute, comercianţii eliberează bonuri fiscale cu TVA de 19%.

În anii comunismului, consignaţiile au fost pentru români poarta către Occident. Doar aici se puteau găsi blugi, casetofoane, haine de blană sau rochii de ocazie, aduse de peste graniţe. O dată cu apariţia mallurilor consignaţiile s au închis.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Produsele de marcă nu sunt primite în consignaţie dacă nu au factură. Pe baza codului inscripţionat pe produs, care trebuie să coincidă cu cel din factură, angajaţii magazinului verifică dacă produsul este original sau nu. Sunt atenţi şi la cusături, material, fermoare sau căptuşeală.

Afacerea s-a mutat şi pe reţelele de socializare unde grupuri de oameni îşi vând unii altora haine, încălţăminte şi chiar alimente. În acest moment, anunţurile de pe internet nu sunt verificate de nicio autoritate. Protecţia Consumatorului vrea să ţină fenomenul sub control, dar proiectul elaborat în acest sens e deocamdată în dezbatere publică.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri economice » Consignațiile revin la modă și atrag clienții tineri