Constanţa şi Mamaia au un nou clip de promovare, criticat însă de specialiștii în turism
Fără o strategie naţională de promovare a turismului, fiecare regiune încearcă să atragă turişti aşa cum se pricepe. Iar dacă se poate şi gratuit cu atât mai bine.
Fără o strategie naţională de promovare a turismului, fiecare regiune încearcă să atragă turişti aşa cum se pricepe. Iar dacă se poate şi gratuit cu atât mai bine. Noul clip de promovare a litoralului românesc a fost realizat de câţiva prieteni de-ai primarului şi a costat zero lei. Minim va fi şi impactul printre străini, sunt de părere specialiştii.
Doi îndrăgostiţi în mare, un tânăr care face yoga pe plajă şi o greblă care ară nisipul. Aşa începe noul clip de promovare al oraşului Constanţa. Unul din care nu lipsesc pisicile negre, mămicile la plimbare şi nici imaginea dezolantă a Cazinoului.
Filmul a fost realizat de mai mulţi prieteni ai primarului Constanţei şi, potrivit acestuia, nu a costat nimic. Specialiştii în turism au remarcat însă mai multe probleme.
Pe litoral, hotelierii vor şi acţiuni concrete de promovare, nu doar clipuri pe internet.
Filmul de prezentare va fi lansat oficial la târgul de turism care debutează joi, în Capitală.
În fiecare an, autorităţile locale lansează un clip nou de promovare al staţiunii Mamaia. Lipsa unei strategii naţionale în turism face însă ca eforturile să fie în zadar. În primele 6 luni ale acestui an, litoralul a atras cu 8 la sută mai puţini străini ca în 2017.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰