Video Maşinile de epocă au făcut spectacol în Bistriţa-Năsăud şi Mureş. Vedeta expoziţiei a aparţinut legendarului actor Arnold Schwarzenegger
Zeci de mașini de epocă din România, Ungaria, Spania, și Germania fac senzaţie, în acest weekend, în Bistriţa-Năsăud şi Mureş. Un raliu inedit, al "bătrânelor", în care 58 de bijuterii pe patru roţi vor parcurge un traseu inedit, între obiective turistice din cele două judeţe.
Vedeta expoziţiei a fost o bijuterie pe patru roţi care a aparţinut legendarului actor Arnold Schwarzenegger, fost guvernator al statului american California. Şi ca ea, mai sunt alte 57 de bătrâne giuvaiere, ce vor defila în acest weekend între castelele din Bistriţa-Năsăud şi Mureş. Sunt de o frumuseţe fără seamăn, aşa că au atras, în cele câteva ore în care au fost expuse în oraş, sute de curioşi.
Vizitator: Toate maşinile îmi plac. Şi acum, la vârsta mea mă opresc şi admir toate maşinile.
Vizitator: Trabantul, în mod special, e 1981. A fost de când m-am născut în familia mea. Am copilărit cu el. Mergeam când eram mică la mare, la munte, Am învăţat să conduc cu el.
Cel mai vechi automobil de la expoziţie, fabricat în 1938
- Show cu maşini super-sport la Alba Iulia. "Vedeta" expoziţiei are propriul cont de Instagram: "Nu ştiu cine e...
- CFR Marfă ţine "la păstrare" vagoane vechi de 30 de ani. Cât a cerut compania, pe tonă, pentru casarea lor
- Un șofer din Cluj și-a făcut Dacia 1300 electrică 100%. Atinge 110 km/h și are interior modern
- Cât costă să-ţi echipezi maşina cu dotările opționale. Suma poate ajunge la un sfert din preţul vehiculului
- Care este mașina anului în Europa. Dacia Duster s-a clasat pe locul 4
Cel mai vechi automobil expus a fost fabricat în 1938, iar proprietarul este extrem de mândru de el.
Expozant: E o mecanic simplă. E o macanică de volgă. Dumnealui mi-a povestit că pe vremea aia miliţia nu acceptă să fie motoare mai puternice şi mai mari decât volga.
Bistrițenii au putut admira și alte mărci cunoscute, cum ar fi Fordurile Mustang, fabricate în anii 60, un exemplar Fiat care a ieșit de poarta fabricii în 1940 sau o Volga rusească din 1957.
Laszlo Robert, organizator: Acum am reuşit să revenim la forma iniţială. Noi am reuşit să aducem concurenţi din străinătate, iar pe traseu sunt 58 de maşini.
De la spectacolul de epocă nu au lipsit nici celebrele Dacii, de pe vremea bunicilor.
Expozant: O maşină care la vremea ei era în top. Adică era ceva mai special.
Expozant: Merită, atunci când îţi face plăcere. Oriunde te duci sunt oameni bine dispuşi. Ne place atmosfera.
Concursul se află la cea de-a şaptea ediţie. Anul acesta, mașinile de epocă din România, Ungaria, Spania, și Germania vor porni într-un raliu – Castle Rally – de două zile, menit să facă frumoasele castele din Bistrița-Năsăud și Mureș cunoscute în lume.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰