Clienţii companiei cu cel mai mic preţ la energie din România încă aşteaptă facturile în ciuda anunţului făcut de furnizor. De ce se tem oamenii
Mii de clienți ai furnizorului de electricitate Hidroelectrica încă aşteaptă facturile la curent. Mulţi dintre consumatori nu au primit facturile din ultimele şase luni, aşa că se tem că acum, la început de an, vor veni toate odată.
Mii de clienți ai furnizorului de electricitate aşteaptă cu emoţii suma de plată pentru ultimele şase luni. De ce au întârziat atât de mult facturile?
Au existat probleme cu softul de facturare, susţine compania. Acesta este motivul pentru care nu a emis până acum facturile, asta deşi în urmă cu mai bine de o săptămâna, Hidroelectrica anunţa că va începe să transmiteă facturile către clienţi.
Ei bine, asta nu s-a întâmplat. Sunt în continuare foarte mulţi consumatori care aşteaptă să vadă cât au de plătit la energie electrică. Există şi situaţii în care clienţii nu au primit facturi în ultimele 6 luni. În aceste cazuri, Hidroelectrica susţine că va permite plata eşalonată, în cel mult şase rate.
Recent, Hidroelectrica a anunţat şi preţurile la energie electrică pentru clienţii casnici, din acest an: 28 de bani pe kwh. Este practic cel mai mic preţ de pe piaţă. Este şi motivul pentru care compania a reuşit să adune atât de mulţi clienţi într-un timp scurt.
Momentan deţine 9% din cota de piaţă şi are peste 400.000 de clienţi. În luna septembrie, Hidroelectrica a început să refuze clienţii non-casnici care vor contracte noi. Acum rămâne de văzut când îşi vor primi facturile aceşti clienţi.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰