ING anunța returnarea sumelor taxate dublu, în urma unei erori care a lăsat mai mulţi români fără bani în conturi
Mai mulţi români s-au trezit fără bani în conturi şi cu tranzacţiile dublate după o eroare de sistem la ING Bank.
Mai mulţi români s-au trezit fără bani în conturi şi cu tranzacţiile dublate după o eroare de sistem la ING Bank.
(Actualizare) ING Bank a transmis că, până la ora 21.00, a rambursat clienţilor sumele încasate în plus din conturi după dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul, ca urmare a unui "incident operaţionale”.
Iniţial, mai mulţi oamenii au postat mai multe mesaje pe reţelele sociale şi au adresat întrebări pe pagina oficială a băncii.
Totul după ce s-au trezit fără bani în conturi şi cu tranzacţiile dublate.
Reprezentanţii băncii au confirmat că au o problemă generală şi au declarat că operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior, după ce problema va fi rezolvată.
Totuşi, comunicarea a fost făcută prin intermediul comentariilor la postările oamenilor şi nu în cadrul unui comunicat oficial.
"Sunt pe datorie deşi am plătit tot! Scrie -30,50 şi ceva de lei. Cu minus! Le-am scris, mi-au răspuns. Sper să se rezolve. Zic că e o problemă generală", a scris un client.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰