Antena Meniu Search
x

Video Tarabele cu mâncare, pline de clienţi încă înainte de 1 Mai. Micul, produsul vedetă, mai scump cu 25%

Cu mic, cu mare, mergem la grătare. Asta pare deviza românilor de 1 Mai, dacă ne uităm la forfotă care a fost în pieţe şi carmangerii. Unii nu au mai avut răbdare şi s-au înfruptat cu mici la terase, unde au apărut cozile încă de astăzi. 

de Redactia Observator

la 28.04.2023, 19:51

Vezi și

Cine merge în aceste zile la cumpărături, nu pleacă acasă fără să ia măcar o caserolă de mici.

Cristina Smădu, proprietar magazin: Micii sunt cei mai căutaţi, este produsul vedetă de 1 mai. Pentru asta ne-am şi pregătit cu vreo 10 mii de mici. Cu cât cresc vânzările de 1 mai? De câteva ori, de 3-4 ori tot cresc. Tot românul, chiar dacă nu obişnuieşte să mănânce mici, va lua mici în perioada asta că aşa-i tradiţional. 

Mădălina Chiţac, reporter Observator: O caserolă de mici de un kg costă 28 de lei. Ceafa de porc se vinde cu 36 de lei, iar frigăruile de pui cu 38 de lei. Faţă de anul trecut sunt creşteri de preţuri de aproximativ 25%. 

Chiar şi aşa, mulţi au poftă să încarce grătarul cu tot felul de bunătăţi. Cine n-a mai putut de poftă a început de astăzi festinul de 1 Mai, la terasele cu mici. 

Pe acelaşi subiect

Pofticioşii au aşteaptat zeci de minute să îşi primească festinul

La celebra terasă din Piaţa Obor, care se laudă cu cei mai buni mici

Client: Sunt cu nişte prieteni din Israel. Ei au auzit de terasa asta şi de câte ori vin nu vor să meargă în altă parte, decât să savureze un mic de aici. 

Adrian Rebenciuc, manager terasă: Vin oameni din Noua Zeelandă, Australia, Brazilia, Cuba. Le place mai mult atmosfera. Sper 4000 de mici să-i vând. Să reuşesc să-i fac. 

Berea a fost garnitură nelipsită, chiar dacă s-a scumpit cu 16% de anul trecut până acum. Un bax cu şase sticle costă în jur de 30 de lei. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

În vacanţa de vară, preferaţi să vă lăsaţi copilul cu rudele sau la grădiniţă?

Observator » Stiri economice » Tarabele cu mâncare, pline de clienţi încă înainte de 1 Mai. Micul, produsul vedetă, mai scump cu 25%