Antena Meniu Search
x

Antena 1, lider de audienţă în a doua zi de Paşti

A doua zi de Sărbătoare a fost extraordinară pentru Antena 1, Observatorul dimineţii, Neatza cu Răzvan şi Dani, filmul „B.D. în alertă”, Observatorul orei 13, reluarea „Te cunosc de undeva!”, Acces Direct, Chef de râs şi filmul „Asterix şi Obelix” impunându-se ca lider de audienţă.

Prezenţi în număr mare în faţa televizoarelor, românii au impus postul din Băneasa în fruntea clasamentului de audienţă, atât în rândul publicului urban, cât şi pe segmentul naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.6% şi o cotă de piaţă de 14% la nivelul targetului all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 3% rating şi 11.5% cotă de piaţă.

Dimineaţa a început în forţă la Antena 1, Observatorul dimineţii şi filmul „B.D. în alertă” impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât la nivelul targetului comercial 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Românii au urmărit în număr foarte mare primul buletin de ştiri al zilei la Antena 1, Observatorul dimineţii adjudecându-şi prima poziţie în topul audienţelor, cu un rating mediu de 2.3% şi 25.4% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv, în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, înregistra doar 1.5% rating şi 17.3% cotă de piaţă.

Ediţia specială „Neatza cu Răzvan şi Dani” a fost şi ea preferata telespectatorilor, ocupând prima poziţie în clasamentul audienţelor, atât pe targetul urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri în intervalul difuzării matinalului 3.2% rating şi 14.4% cotă de piaţă.

Ziua a continuat în forţă cu Observatorul orei 13 şi reluarea transforming show-ului „Te cunosc de undeva!”, ambele conducând detaşat clasamentul de audienţă, la nivelul tuturor targeturilor relevante.

Simona Gherghe a fost şi ea preferata telespectatorilor în zi de Sărbătoare, Acces Direct impunându-se ca lider de piaţă atât pe segmentul urban, cât şi la nivel naţional.

Românii au ales să îşi încheie ziua tot în compania Antenei 1, într-o notă umoristică, cu o serie de cuplete umoristice în stilul marilor comici Nae Lăzărescu şi Vasile Muraru. În semn de prietenie şi respect profund, Vasile Muraru a început seara cu un omagiu adus partenerului său de scenă, Nae Lăzărescu, alături de care a trăit cele mai frumoase clipe pe scena Teatrului de Revistă Constantin Tănase şi nu numai. Emisiunea „Chef de râs” s-a impus ca lider detaşat de audienţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.

În minutul de aur, 22:20, aproape 2 000 000 de telespectatori urmăreau programul oferit de Valentina Fătu şi Vasile Muraru, mult peste dublu faţă de cei care urmăreau atunci Pro TV.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vi s-a întâmplat să vă plătiţi vacanţa şi să fie anulată în ultima clipă?

Observator » Evenimente » Antena 1, lider de audienţă în a doua zi de Paşti