Antena Meniu Search
x

Antena 1 pregătește relansarea Observatorului cu un studio UNIC în România

Din 28 noiembrie, sub sloganul „Vezi ce trăiești”, Observatorul Antenei 1 trece într-o nouă etapă. Modificări majore vor avea loc la nivel vizual, tehnic cât și la nivelul conceptului editorial. Noul platou al Observatorului are niște date impresionante.

Din 28 noiembrie, sub sloganul „Vezi ce trăiești”, Observatorul Antenei 1 trece într-o nouă etapă. Modificări majore vor avea loc la nivel vizual, tehnic cât și la nivelul conceptului editorial. Noul platou al Observatorului are niște date impresionante.

Întins pe o suprafață de peste 400 de metri pătrați, este dotat cu tehnologie de ultimă generație, care întrunește standardele de calitate ale celor mai mari posturi de televiziune din lume. La nivel vizual, platoul va beneficia de un ecran absolut spectaculos, de 14.5 metri lungime și peste 2.5 metri înălțime, cel mai mare ecran al unui jurnal de știri din România. Pe lângă modificări tehnologice, vor exista noutăți și la nivel de grafică.

Echipa de creație a Antenei Group a realizat un pachet grafic dinamic, modern, care-i oferă telespectatorului un acces fără precedent la ceea ce se numește informație vizuală.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

"Vorbim despre o investiție majoră și despre o evoluție vizuală și tehnică extraordinară! Noul Observator înseamnă tehnologie la cel mai înalt nivel, înseamnă echipamente și soluții de broadcast folosite de cele mai mari companii media din lume (CNN, CNBC, RTL, Reuters, Wall Street Journal, Vice Media, RTL, etc). Fonoizolația și tratamentul acustic al studiourilor este unic în România, el fiind asigurat de Pro Performance, companie ce a proiectat și implementat tratamentul acustic pentru Opera din Viena și pentru ORF, televiziunea publică din Austria. La nivel vizual, ecranul spectaculos, elementele de grafică și decorul noului studio, vor face clar diferența”, a declarat Alin Romașcan, directorul știrilor.

"Absolut toate dotarile platoului sunt soluții profesionale specializate. Sistemul de suspendare, de tip "casă în casă" a fost construit în Italia și instalat de partenerul nostru LightsUp Romania. Evident, piesa centrala a noului Observator este ecranul LED de circa 30 mp. Cu un pixel-pitch de 1,9 mm, LED-ul Observatorului este unic in Romania. Format din 144 de module cu exact 8.294.400 de lampi SMD 3 in 1, acest ecran a fost furnizat de compania Unilumin, aflată în top 3 cei mai mari producatori din lume. Decorul noului Observator este un demers scenografic unic si curajos, care va revolutiona standardele breslei”, a declarat Octavian Basoc, cel care s-a ocupat de dezvoltarea și implementarea proiectului la nivel tehnic.

Elementele de diferențiere ale Observatorului în contextul actual sunt story-urile de autor realizate de o echipă nouă de reporteri, producători, editori și cameramani și continuarea seriei de campanii de responsabilizare socială. De-a lungul timpului, aceste campanii au reușit să modifice legi, să atragă atenția asupra unor probleme extrem de grave ale sistemului de stat românesc și să primească recunoaștere la nivel internațional pentru impactul și felul în care au fost construite: „Copiii nu sunt de vânzare” (medalii de aur și argint la New York Festivals), "Copiii nu sunt invizibili” (bronz la New York Festivals; în urma acestei campanii există o nouă lege care sancționeaza instituțiile ce nu înregistrează copiii la naștere), „România rămâne fără roșu” (peste 70 de premii, printre care și aurul la Cannes Lion; donarea de sânge a crescut cu 300% în perioada campaniei și a determinat deschiderea unor noi centre de transfuzii), etc.

Lansată inițial pentru susținerea și salvarea meșteșugarilor, RoMândria a devenit un brand al Observatorului. În urma acestei campanii, artiștii populari au în sfârșit un cadru legislativ. Proiectul așteaptă votul final al Parlamentului și semnătura Președintelui. Începând din 28 noiembrie, RoMândria merge mai departe și vorbește printr-o serie de story-uri excepționale despre românii care prin faptele, prin atitudinea și implicarea lor construiesc RoMândria.

Noul concept editorial al Observatorului derivă din politica de brand a Antenei 1, aceea de a fi mereu aproape de telespectatori. Știrile devin o experiență personală și nu doar o relatare despre evenimentele principale ale zilei.

"Echipa Observator își continuă misiunea de implicare socială masivă și jurnalism civic în așa fel încat copiii noștri și noi să trăim într-o Românie care ne protejează, de care să fim mândri, în care să ducem un trai decent și în care să avem fiecare puterea să facem schimbări în bine. Toate demersurile noastre vor putea fi acum susținute vizual de un adevărat spectacol high definition. Observatorul devine un show de televiziune, nu doar un jurnal de știri, un carusel de emoții, stări și trăiri”, a declarat Lavinia Tudoran, redactor-șef al Observatorului.

Relansarea Observatorului vine în contextul evoluției tehnologice la nivelul întregului grup media. Din 28 noiembrie, Antena 1, Happy Channel, Antena Stars, Zu TV, Antena Internațional și Antena 3 vor putea fi recepționate la standard full HD. Emisia, producția și post-producția celor 6 stații vor fi full HD, standardul fiind HD 1080 50i. Infrastructura tehnică este complet nouă, full HD, echipamentele si sistemele digitale integrate sunt vârfuri de gamă, fiind achiziționate de la cei mai mari furnizori de echipamente și soluții de broadcast din lume.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Evenimente » Antena 1 pregătește relansarea Observatorului cu un studio UNIC în România