Apa Nova îşi mută Centrul de Relaţii Clienţi într-un birou spațiu eco-friendly: "Integrează cele mai noi facilităţi tehnologice"
Apa Nova anunţă că îşi mută Centrul de Relaţii Clienţi, într-un birou eco-friendly.
Compania precizează că noul centru "integrează cele mai noi facilități tehnologice dedicate clienților: de la dispozitive automate de plată și de vizualizare a index-ului de consum până la sisteme de informare digitală cu privire la serviciile oferite de către operatorul de apă, în vederea minimizării contactului fizic direct".
"Transformările prin care am trecut, în ultimul an și jumătate, la nivel local și global, ne-au determinat să ducem conceptul de 'one stop shop' la un nivel superior pentru a crește gradul de siguranță, digitalizare și confort. Prin acest demers, asigurăm o comunicare comercială omnichannel și poziționăm Centrul Relații Clienți ca pilon strategic de îmbunătățire a gradului de satisfacție al clienților Apa Nova, de peste 90%, în relație cu serviciile oferite", a precizat Alexandru Moldovan, director general adjunct Apa Nova București.
"Apa Nova, o companie Veolia, anunță relocarea Centrului de Relații Clienți, începând cu data de 10.10.2022 într-un spațiu ultramodern și digitalizat, situat pe Strada Tunari nr. 60A, București. Programul de funcționare a noului centru este de luni până vineri, între orele 08.00-17.00. Relocarea Centrului Relații Clienți (CRC) într-un spațiu eco-friendly al Capitalei vizează oferirea unei experiențe digitale complete, dar și posibilitatea de interacțiune cu specialiștii Apa Nova, răspunzând nevoilor actuale ale clienților. Totodată, noua locație oferă accesibilitate ridicată la mijloacele de transport în comun. Noul CRC integrează cele mai noi facilități tehnologice dedicate clienților: de la dispozitive automate de plată și de vizualizare a index-ului de consum până la sisteme de informare digitală cu privire la serviciile oferite de către operatorul de apă, în vederea minimizării contactului fizic direct.
„Transformările prin care am trecut, în ultimul an și jumătate, la nivel local și global, ne-au determinat să ducem conceptul de „one stop shop” la un nivel superior pentru a crește gradul de siguranță, digitalizare și confort. Prin acest demers, asigurăm o comunicare comercială omnichannel și poziționăm Centrul Relații Clienți ca pilon strategic de îmbunătățire a gradului de satisfacție al clienților Apa Nova, de peste 90%, în relație cu serviciile oferite ”, a precizat Alexandru Moldovan, Director General Adjunct Apa Nova București. Păstrând conceptul „one stop shop”, centrul va include zona de self service, zona de recepție, de casierie și de consultanță clienți (birouri consultanți pentru audiențe clienți și încheierea de avize tehnice, contracte de servicii de furnizare apă potabilă și canalizare, rezolvarea diverselor solicitări și reclamații). De asemenea, centrul va face posibilă reducerea timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările celor care îi vor trece pragul, iar audiențele clienților și potențialilor clienți se pot face la un consultant dedicat. Din 2000, Apa Nova, o companie Veolia, și-a asumat responsabilitatea gestionării resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice din Municipiului București. În cei peste 21 de ani, sistemul de alimentare cu apă și de canalizare a fost reabilitat, modernizat și dezvoltat conform celor mai bune practici industriale în domeniu, realizări care se traduc prin investiții de peste 580 de milioane de euro până în prezent", se arată în comunicatul Apa Nova.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰