Video După ce li s-a stricat trenul, CFR a trimis o garnitură plină până la refuz să îi preia. Reacția călătorilor
O săptămână a ţinut minunea. După ce Observator a arătat imagini dramatice cu mii de navetişti care călătoresc din Bucureşti la Târgovişte în condiţii inumane, şefii CFR au promis că rezolvă. Au suplimentat garnitura, dar după câteva zile, haosul şi înghesuiala au revenit. Bonus, ieri, trenul s-a stricat şi oamenii au stat ore întregi în câmp. Ca umilinţa să fie completă, trenul care i-a recuperat era deja plin.
Trenul Bucureşti -Târgovişte are o nouă haltă a umilinţei: la Săbăreni, călătorii au aşteptat ieri, aşezaţi pe dalele peronului, o soluţie, după ce garnitura în care se aflau s-a stricat pentru a doua oară într-o săptămână.
Oamenii n-au primit explicaţii, doar replici răstite şi arogante
După două ore, un alt tren, venit de la Craiova, a oprit să-i preia. Oamenii se înghesuie ca sardelele în trenul deja plin. Observator a difuzat imagini similare şi la jumătatea lunii trecute, când căldura şi înghesuiala aduceau pasagerii în pragul leşinului.
Călători: Murim sufocaţi!
- Planul CFR în timp ce călătorii mor de cald: Cumpără trenuri care prind 200 km/h, deşi nu se poate circula pe...
- ''Nu putem să respirăm!'' Mărturii incredibile din trenurile groazei. Călătorii, inclusiv copii, nevoiţi să...
- "Săgeata albastră" circulă cu întârziere. Vagoanele sunt extrem de aglomerate, iar aerul irespirabil. Reacţia...
Călători: Îşi bat joc de noi! De toţi! Îşi bat joc de banii noştri!
Directorul CFR recunoştea atunci senin că a luat o decizie strategică uşor greşită.
Traian Preoteasa, director general CFR Călători: Am vrut să duc capacitatea trenurilor de litoral la maximum, ca să nu am probleme. Se pare că nu am nimerit-o foarte bine.
Săptămâna trecută, CFR anunţa că va rezolva problema şi suplimenta cu încă o ramă trenul de navetişti de pe ruta Bucureşti-Târgovişte. Minunea a ţinut însă doar o săptămână. Undeva la 6-7 sute de mii de persoane ar face naveta zilnic dinspre orașele aflate pe o rază de 100 de kilometri în Capitală. Două stații principale, stația Basarab și Gara de Nord.
Rodrigo Maxim sindicat CFR: Din 2011 şi până în prezent, nu s-a mai investit nimic. Nu s-au mai dat nici bani suficienţi pentru repararea locomotiveleor şi efectuarea reviziilor mari.
Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor: Acest tip de problemă există aproape în toate zonele din ţară. O să mă interesez şi o să văd în detaliu această chestiune.
Reprezentanţii CFR nu au răspuns solicitărilor Observator. Explicaţii pentru revenirea haosului nu au vrut să dea nici reprezentanţii CFR, nici Ministerul Transporturilor care nu au răspuns solicitărilor Observator.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰