Observator » Evenimente » Haos la autobaza! RATB in greva!

Haos la autobaza! RATB in greva!

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 01.04.2010, 07:34 | Modificat la 03.07.2018, 01:00

Angajatii RATB declanseaza haosul in Capitala. Sute de autobuze stau in autobaza Titan in loc sa fie in statii, unde ii asteapta oamenii. Soferii protesteaza inca de azi-noapte. Vor prime si nu vor micsorari de salarii.

Angajatii RATB declanseaza haosul in Capitala. Sute de autobuze stau in autobaza Titan in loc sa fie in statii, unde ii asteapta oamenii. Soferii protesteaza inca de azi-noapte. Vor prime si nu vor micsorari de salarii.