Intact Media Group, cota de piata in crestere
Televiziunile INTACT MEDIA GROUP au reusit sa-si consolideze pozitia de lider pe intervalele orare importante, in primele sapte luni ale acestui an
Posturile Intact Media Group (IMG) au inregistrat o cota de 22 la suta in lunile ianuarie - iulie 2013, o crestere de 1,3 procente fata de acelasi interval al anului 2012. IMG inregistreaza, de asemenea, cresteri de audienta pe toate intervalele orare pe targetul comercial 18-49.
Cel mai mare avans inregistrat de posturile Intact, pe targetul All Urban, se inregistreaza in Day Time, intervalul orar 10 - 16. Cu o cota de piata de 22,7%, IMG se situeaza pe primul loc in clasament, depasind detasat posturile concurente a caror cota de piata este de doar 14 la suta. "Mireasa pentru fiul meu", jurnalele de stiri marca Observator si Antena 3 sau "Previziunile zilei" sunt doar cateva dintre productiile lider de audienta transmise in acest interval orar.
Antenele sunt lider si in intervalul orar 16 - 19, avand cu 3,7 puncte share mai mult decat concurentii lor principali. "Acces Direct", Observatorul orei 16, stirile Antena 3 sau "Esential" sunt emisiunile care au adus pe targetul All Urban un market-share mai mare cu 6 la suta fata de anul trecut.
In intervalul orar Late Night, posturile Intact Media Group au reusit sa aiba in 2013 o crestere semnificativa comparativ cu anul precedent. Daca in 2013 cota de piata este 20,8%, anul trecut era de 18,4 %, pe targetul All Urban
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰