Antena Meniu Search
x

Pavilionul Coca-Cola la EXPO Milano 2015, o inovaţie în domeniul sustenabilităţii (P)

Coca-Cola s-a alăturat celui mai mare eveniment expoziţional al anului 2015 pe teme de sustenabilitate, turism şi inovaţii în sectorul alimentar: EXPO Milano

Coca-Cola s-a alăturat celui mai mare eveniment expoziţional al anului 2015 pe teme de sustenabilitate, turism şi inovaţii în sectorul alimentar: EXPO Milano. 

Urmând un concept inovator, pavilionul Coca-Cola se întinde pe o suprafaţă de 1.000 m2, are 12 m înălţime şi este realizat din materiale naturale, lemn, sticlă, apă, are un acoperiş verde, compus din plante şi un sistem care permite un consum redus de apă şi energie.

După încheierea expoziţiei, acesta va lua o nouă formă şi va fi utilizat că teren de baschet în oraşul Milano.

Toţi vizitatorii care au trecut pragul pavilionului Coca-Cola au luat parte la o experienţă inovatoare menită să inspire schimbări pozitive în comportamentul de consum.

Prima sticlă realizată 100% prin folosirea materialelor pe baza de plante, zone interactive care folosesc energia participanţilor pentru a crea muzică sau o cascadă suspendată care permite optimizarea temperaturii fără a mai fi necesară utilizarea aerului condiţionat – acestea sunt doar o parte din elementele inedite prezentate în cadrul pavilionului Coca-Cola.

Întreagă construcţie reflectă acţiunile sustenabile aplicate de companie în comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, pe trei piloni cheie: grijă faţă de mediu, investiţia în comunităţile locale şi preocuparea pentru un stil de viaţă activ şi echilibrat.

Coca-Cola în România

Peste tot în lume, Coca-Cola investeşte şi se implică constant în dezvoltarea de soluţii eficiente de răspuns la provocările globale de astăzi.

În România, cele mai recente iniţiative în acest sens sunt:

• Introducerea, în 2014, a unui ambalaj inovator pe piaţă românească, realizat în proporţie de până la 30% din plante. Utilizând tehnologia PlantBottleTM, noul ambalaj este folosit pentru recipientele de 500 de ml de apă plata şi carbogazoasă Dorna şi Dorna Izvorul Alb.

• Lansarea Coca-Cola Happy Moves în 2015, un program inedit care combină în mod ingenios sportul şi distracţia. Pe durata acestei veri, experienţă Happy Moves a inspirat peste 30.000 români să fie activi.

• Susţinerea proiectul „Împreună pentru Dunăre”, iniţiat de WWF pentru perioada 2014 – 2015 în 6 ţări din Europa, printre care se numără şi România. Lucrările de reconstrucţie ecologică din România vor contribui la stocarea a peste 5 milioane de m3 de apă în timpul viiturilor de pe Dunăre, la menţinerea biodiversităţii şi la refacerea habitatelor necesare peştilor pentru depunerea icrelor.

• Toate acestea, alături de multe alte acţiuni derulate de Coca-Cola la nivel global pentru a returna comunităţii apă utilizată aduc compania aproape de obiectivul stabilit: acela de a deveni 100% neutră din punct de vedere al apei chiar de la sfârşitul acestui an.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Evenimente » Pavilionul Coca-Cola la EXPO Milano 2015, o inovaţie în domeniul sustenabilităţii (P)