Studiu: Cât de des merg românii la mall și cât timp petrec prin magazine. Pentru ce se duc în centrele comerciale
Românii sunt "îndrăgostiți" de cumpărăturile de la mall. O spune chiar un studiu realizat recent, care arată că 7 din 10 români merg la mall cel puțin o dată pe săptămână, iar durata medie petrecută este de două ore.
7 din 10 români merg la mall de câteva ori pe săptămână, potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research pentru Brand Management. Dintre aceștia, 3 sunt femei și 4 bărbați. 73% dintre bărbați sunt prezenți la mall de câteva ori pe săptămână, 23% merg între o dată și trei ori pe lună, iar 4% mai rar de o dată la trei luni. Femeile, în schimb, vizitează des centrele comerciale în proporție de 67%, fac 1-3 vizite pe lună în proporție de 29% și doar 4% au declarat că se duc la mall mai rar de o dată pe sezon, potrivit Mediafax.
29% dintre românii care merg la mall o fac pentru o cafea
Timpul mediu pe care îl petrec românii într-o vizită la mall este de puțin peste 2 ore (130 minute), Generația Z (14-25 ani) fiind cea care se remarcă în acest caz, cu peste 150 de minute petrecute într-o singură sesiune de shopping. La polul opus se află Generația X (43-58 de ani), cu doar 116 ore.
Cel mai des românii se duc în centrele comerciale pentru cumpărături (55%), în topul preferințelor urmând socializarea la o cafea (29%), masa în zona de food court (29%), o vizită la hypermarket (18%), mersul la cinematograf (4%) și plata utilităților & sport (2%).
Cei care merg la shopping cumpără mai degrabă haine de damă (18%) sau pentru bărbați (12%) și cosmetice sau parfumuri (10%).
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰