Antena Meniu Search
x

170 de pasageri, majoritatea români, au îndurat 30 de ore de haos şi umilinţă, blocaţi pe un aeroport din Paris

30 de ore de disperare şi furie, lângă Paris! Prin asta au trecut 170 de pasageri, cei mai mulţi români, ai unei curse low-cost care ar fi trebuit să ajungă ieri-dimineaţă la Bucureşti.

Vezi și

30 de ore de disperare şi furie, lângă Paris! Prin asta au trecut 170 de pasageri, cei mai mulţi români, ai unei curse low-cost care ar fi trebuit să ajungă ieri-dimineaţă la Bucureşti. Zborul a fost amânat de două ori, din cauza unor probleme la aeronavă. Oamenii nu au decolat nici azi-dimneaţă.

Imaginile haosului au fost filmate în această dimineaţă, pe Aeroportul Paris Beauvais, aflat la 60 de kilometri de capitala Franţei. După 24 de ore de aşteptare, oamenii încă nu ştiau când vor putea ajunge acasă.

Aeronava ar fi trebuit să plece ieri la ora 9 dimineaţa spre Bucureşti, dar zborul s-a amânat după ce la bord a apărut un mesaj de atenţionare care ar fi semnalat o problemă la motoare, spun martorii. 

"Ne-au comunicat că se vor repara acele motoare stricate în jur de două ore. Şi au trecut 24. Ni s-a dat un tichet de 4 euro", spune o pasageră.

Compania a transmis într-un comunicat că pasagerii au primit vouchere pentru alimente şi apă, cazare sau decontarea cheltuielilor în baza chitanţelor. 

"Aceştia au primit vouchere pentru alimente şi apă, cazare sau decontarea cheltuielilor în baza chitanţelor. Wizz Air îşi cere scuze tuturor pasagerilor pentru orice inconvenienţe", se arată în comunicatul companiei aeriene Wizzair.

Se fac aproape 30 de ore de când pasagerii sunt blocaţi pe aeroport şi nici acum nu ştiu dacă avionul lor va decola astăzi. Oamenii au primit însă un vocuher de 24 de euro după ce ieri primiseră doar 4 euro cu care nu puteau să-şi cumpere nici măcar o apă.

Abia în seara aceasta, pasagerii au putut decola spre România. Pentru cele 30 de ore de chin, pot cere despăgubiri. 

Adrian Cuculis, avocat: "Dacă zborul se raportează pentru a doua zi, compania poate să plătească chiar până la 600 de euro despăgubire."

Aceeaşi companie low-cost a mai fost implicată într-un scandal în urmă cu doar o săptămână. Aproape 200 de oameni care voiau să ajungă în Italia au aşteptat mai bine de 5 ore pe aeroportul Otopeni.

Iniţial, li s-a spus că există o defecţiune, apoi că s-au vândut prea multe bilete, şi doi dintre ei au fost coborâţi din avion. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Preferaţi ca pentru masa de Paşte să preparaţi cât mai multe produse în casă, pentru a evita E-urile?

Observator » Stiri externe » 170 de pasageri, majoritatea români, au îndurat 30 de ore de haos şi umilinţă, blocaţi pe un aeroport din Paris