BÂTAIE DE JOC: Asistenţii sociali de la o linie de urgenţă anti-sinucideri REFUZAU să răspundă la telefoane
Potrivit unei investigaţii realizate de reporterii The Sun, angajaţii unei linii telefonice de urgenţă pentru prevenirea sinuciderilor, dormeau pe birouri, în timp ce managerii jucau cărţi.
Potrivit unei investigaţii realizate de reporterii The Sun, angajaţii unei linii telefonice de urgenţă pentru prevenirea sinuciderilor, dormeau pe birouri, în timp ce managerii jucau cărţi.
Oamenii disperaţi, care voiau să îşi ia viaţa şi sunau pentru consiliere, erau catalogaţi drept "nevoiaşi", de către cei care trebuiau să îi ajute.
Potrivit unui angajat, una dintre practicile curente ale asistenţilor sociali era cea prin care sinucigaşii erau puşi să aştepte la telefon, până când se plictiseau şi închideau.
Un reporter The Sun, care s-a angajat sub acoperire la hotline, a văzut angajaţi dormind la serviciu sau care se treceau în sistem ca fiind ocupaţi, pentru a evita să primească telefoane.
Problemele tehnice apărute în funcţionarea sistemelor l-au obligat pe un angajat să încheie conversaţiile cu trei pacienţi, dintre care unul care spunea că are palpitaţii.
Mai mult de atât, potrivit cotidianului, managerii modificau fişa de activitate a angajaţilor, astfel încât noii veniţi să poată primi mai repede telefoane, chiar dacă nu aveau încă pregătirea pentru post definitivată.
Citeşte şi: Românii deghizaţi în poliţişti fac ravagii la Roma! Autorităţile italiene sunt în alertă
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰