Vezi și

Cercetătorii britanici au făcut o descoperire neobişnuită în privinţa celor care postează fotografii din sala de fitness sau filmuleţe care îi prezintă în timp ce se antrenează. După ce au analizat cu atenţie nu doar aceste postări, ci şi schimburile de replici aferente, experţii au ajuns la o concluzie îngrijorătoare. Astfel de persoane au probleme psihice, spun oamenii de ştiinţă, iar marea lor majoritate sunt narcisişti.

Activitatea fizică ajută la menţinerea sănăţăţii corpului şi a psihicului. Însă atunci când oamenii se filmează sau pur şi simplu descriu ce sport practică pe reţelele de socializare ori de cate ori au ocazia sunt narcisişti, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii Univesitatii Brunel din Londra. Explicaţia ar fi că postările despre activitatile fizice atrag atenţia, dar şi o validare din partea comunităţii Facebook.

În plus, experţii susţin că o dovadă de narcisism este şi timpul alocat de aceste persoane pentru a reuşi să arate impecabil.

Totodată, cercetătorii îi avertizeză pe narcisiştii din mediul online că postările lor le-ar putea aduce rezultatul contrar. Asta pentru ca pietenii de pe facebook ar putea să înceapă să fie deranjaţi de faptul că văd - zi de zi - acelaşi lucru.

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Stiri externe » Persoanele care postează fotografii din sala de fitness au probleme psihice, spun cercetătorii britanici