Reacţia unui hotel de lux după ce refuză să ajute cu defibrilator un bătrân care face infarct în stradă: ”Nu împrumutăm echipament”
Angajaţii unui hotel de lux din Londra au rămas impasibili în momentul în care, în mijlocul străzii, un bătrân suferea un atac de cord. Managerii companiei anunţă însă că întregul accident ar fi avut loc din cauza unei comunicări ineficiente.
Angajaţii unui hotel de lux din Londra au rămas impasibili în momentul în care, în mijlocul străzii, un bătrân suferea un atac de cord. Managerii companiei anunţă însă că întregul accident ar fi avut loc din cauza unei comunicări ineficiente.
Un bătrân alături de soţia să se aflau chiar în faţa hotelului atunci când omul a început să se simtă rău.
Întâmplător un tânăr, Nathan Roberts, se afla la cumpărături când şi-a dat seama că ceva nu este în regulă şi a sărit în ajutor. Tot el a intrat în incinta hotelului de 5 stele pentru a împrumuta un defibrilator, însă personalul i-a refuzat cerinţa cu menţiunea că „Echipamentul nu se împrumută”.
Nathan Roberts a condamnat comportamentul angajaţilor şi modalitatea acestora de a gestiona situaţia într-un moment categoric de urgenţă. El a pvoestit întregul incident pe Facebook.
Postarea tânărului a atras rapid atenţia, mulţi internauţi condamnând acţiunile hotelului de lux.
Potrivit Mirror, hotelul a răspuns acuzaţiilor într-un comunicat prin care cer scuze membrilor implicaţi şi afectaţi în urma evenimentului, menţionând de asemenea că a fost vorba doar despre o „comunicare precară”.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰