Magazinele au impus raţii la hârtia igienică, după ce Viktor Orban a plafonat preţurile la unele produse ca "măsură anti-război"
Viktor Orban a plafonat preţurile la produsele de igienă, pe motiv că reprezintă măsuri anti-război. Reacţia magazinelor a fost neplăcută pentru premierul Ungariei.
- Israel a atacat Iran cu 200 de avioane: capi ai armatei, uciși. Teheranul, contraatac cu 100 de drone
- Aplicaţia Antena Sport poate fi descărcată gratuit acum din AppStore şi GooglePlay
Magazinele au introdus, deja, rații la vânzare, inclusiv la hârtia igienică. Problema este că plafonarea prețurilor pentru o serie de 30 de produse esențiale de igienă și farmaceutice nu rezolvă scăderea inflației.
Mai mult, deprecierea economică a Ungariei continuă și pe fondul unei scăderi a producției industriale. Guvernul Orban susține că de vină este Germania, care are la rândul său propriile dificultăți economice.
Însă nici vânzările cu amănuntul nu au crescut, dar Viktor Orban a venit cu o explicație fantasmagorică. Ungurii nu au mai făcut cumpărături în același ritm, pentru că anul acesta, Paștele nu a căzut în luna martie.
În orice caz, dacă magazinele nu vor aplica așa-zisele măsuri anti-război, vor fi pedepsite cu o amendă de aproape 5.000 de euro, iar în cazul farmaciilor acestea pot fi închise pentru o jumătate de an.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰