Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Trenurile din Germania vor merge din nou după ceas! Angajații vor fi plătiți în funcție de punctualitate!

În manualele germane din anii '40, care încă pot fi găsite în librăriile din Berlin, pe ultimele pagini sunt anexate rute și orare ale căilor ferate germane. Astfel că, alături de tabla înmulțirii și sistemele de măsurare, copii mai aveau aveau de făcut o temă foarte importantă: să memoreze sistemul de comunicații feroviare.

de Redactia Observator

la 14.12.2015 , 15:03

 În manualele germane din anii '40, care încă pot fi găsite în librăriile din Berlin, pe ultimele pagini sunt anexate rute și orare ale căilor ferate germane. Astfel că, alături de tabla înmulțirii și sistemele de măsurare, copii mai aveau aveau de făcut o temă foarte importantă: să memoreze sistemul de comunicații feroviare, prezentat ca un set de date exacte. Elevii erau învățați să le trateze cu aceeași seriozitate ca pe capitatele Europei sau afluenții marilor râurilor europene. De-alungul timpului, lucrurile s-au schimbat și nicidecum în bine. Cu siguranță, asta explică de ce germanii sunt atât de iritați atunci când trenul pe care îl așteaptă la și 17 minute, este în stație la și 20.

Deutsche Bahn, dispuși să oprească întârzierile trenurilor, au optat pentru o acțiune drastică. Totul după ceas, așa cum au fost învățați! Au hotărât ca plata angajaților să fie făcută direct proporțional cu punctualitatea. Decizia va fi luată într-o ședință ce va avea loc miercuri. Odată cu ea, firma speră să își regâștige prestigiul și, de asemenea, să mulțumească călătorii supărați, informează abc.es.

Potrivit ultimului raport de punctualitate, din 3,28 de milioane de călătorii efectuate cu trenul în Germania într-un an, 66.753 au fost amânate, cu o întârziere medie de 3,1 minute. În total, cei care au călătorit cu trenul în Germania, au mierdut 3,79 de milioane de minute.

Articolul continuă după reclamă

Deutsche Bahn AG este cea mai mare societate feroviară de transporturi (călători şi marfă), logistică şi tehnica reţelelor din Germania. A luat fiinţă în 1994 prin fuzionarea căilor ferate germane de până atunci din RFG, Deutsche Bundesbahn, şi cele rămase de la RDG, Deutsche Reichsbahn. La ora actuală (2012) DB este un concern format din peste 1.000 de întreprinderi. Este o societate pe acţiuni cu 480 milioane de acţiuni. Toate acţiunile sunt deţinute de stat şi nu se tranzacţionează la bursă. Este vorba, deci, de o întreprindere de stat, organizată însă conform legilor întreprinderilor private pe acţiuni. 

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Întrebarea zilei
Luaţi vitamine doar după ce consultaţi un medic?
Observator » Ştiri externe » Trenurile din Germania vor merge din nou după ceas! Angajații vor fi plătiți în funcție de punctualitate!