Antena Meniu Search
x

Video Şuruburile desprinse la podul de la Brăila nu sunt un caz izolat. EXPERIMENT: Și în alte zone le poţi scoate cu mâna

Cea mai mare investiţie de infrastructură din ultimii 30 de ani se desface. şurub cu şurub! Şoferii văd probleme mari pentru podul de la Brăila, inaugurat acum două luni: asfaltul nu mai este drept, are valuri, iar şuruburile unui parapet pot fi scoase cu mâna. 

de Daniel Lare

la 30.08.2023, 19:32

Vezi și

Șofer: Ce ai făcut, măi, nene, măi! Aoleu! Altul! Tot podul aşa este, uite!

Imaginile trimise pe Fii Observator arată şuruburi puse mai mult de formă pe podul de peste Dunăre. Altele nu mai sunt demult în lăcaşurile lor.sau nu au fost niciodată.

Șofer: Niciun şurub nu este prins, ia uite, gaură! Iese şurubul! Aici nu are!

Şuruburile desprinse la podul de la Brăila nu sunt un caz izolat

Pe acelaşi subiect

Din birourile companiei naţionale de drumuri, situaţia nu pare gravă.

Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: Nu te aştepţi ca o firmă profesionistă să facă greşeli de gâgă. Pentru că Astea sunt greşeli de gâgă, de „Dorei“. Nu sunt toate şuruburile nestrânse, sunt câteva. Nu există niciun risc pentru structura podului. Chiar dacă, să spunem, Doamne, fereşte, are loc un accident şi cineva acroşează parapetul, nu există riscul să cazi în Dunăre.

Astăzi, muncitorii de la firma care a construit podul au fost trimişi pe teren, la înşurubat.

Daniel Lare, reporter Observator: Deşi muncitorii spuneau că este un caz izolat pe sensul către Tulcea, am oprit la întâmplare pe sensul către Galaţi şi. Surpriză. Aproape nici unul nu este înşurubat perfect. Şuruburile nu sunt bine strânse, după cum puteţi vedea. Am luat unul la întâmplare şi cred că dacă aş insista un pic, aş reuşi să-l scot de aici!

Nu este, însă, singura problemă care îi supără pe şoferii care trec pe noul pod de la Brăila. Multe porţiuni de asfalt au deja denivelări.

Șofer: Uitaţi, ce minunăţie! La o lună de zile!

Muncitor: Aici e problema, călduri mari. S-a umflat asfaltul.

Compania de drumuri a găsit repede vinovaţii.

Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR: Se pare că, în zona respectivă, Nimeni nu vrea să respecte legile. S-a trecut cu supratonaj, s-a trecut şi cu 80 de tone, vă daţi seama, pe o limitare de 7,5 tone şi asfaltul s-a vălurit. Tot constructorul trebuie să remedieze până la momentul recepţiei această problemă.

Autorităţile vor analiza situaţia ca să afle dacă nu este vorba, totuşi, despre o incompatibilitate între asfaltul folosit şi structura metalică a podului. Supranumit Golden Gate de România, a fost construit în cinci ani şi a costat 500 de milioane de euro, majoritatea fonduri europene.

Dacă aţi surprins imagini care pot deveni o ştire, ni le puteţi trimite prin formularul Fii Observator, pe WhatsApp la numărul 0722.699.800, pe pagina de Facebook Observator sau pe mail, la adresa [email protected].

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Drumul spre casă din vacanţă. Amânaţi întoarcerea pentru a evita aglomeraţia?

Observator » Fii Observator » Şuruburile desprinse la podul de la Brăila nu sunt un caz izolat. EXPERIMENT: Și în alte zone le poţi scoate cu mâna