Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Amazon, evaluat la 150 miliarde dolari, devine cel mai valoros brand al lumii şi trece înaintea Apple şi Google

Amazon este cel mai valoros brand al lumii, după ce a crescut cu 42% în ultimul an, până la valoarea de 150,8 miliarde dolari.

de Redactia Observator

la 01.02.2018 , 16:35

Amazon, evaluat la 150 miliarde dolari, devine cel mai valoros brand al lumii şi trece înaintea Apple şi Google

Amazon este cel mai valoros brand al lumii, după ce a crescut cu 42% în ultimul an, până la valoarea de 150,8 miliarde dolari şi a trecut înaintea Apple şi Google, conform raportului Brand Finance Global 500 2018.

Amazon a devenit, dintr-un magazin online de cărţi, cea mai mare afacere online a lumii, atât ca valoare bursieră cât şi ca venituri –transformându-se într-un furnizor de infrastructură cloud şi un producător de electronice.

Recent a început să se extindă dincolo de domeniul digital, iar preluarea anul trecut a lanţului Whole Foods pentru 13,7 miliarde dolari a plasat brandul şi în comerţul fizic (“brick and mortar”).

Articolul continuă după reclamă

Amazon este de asemenea prezent în transporturi/shipping, streaming de muzică şi video – iar analiştii speculează despre o posibilă achiziţie a unei bănci în 2018, notează Mediafax.

Apple păstrează locul secund în top, cu valoarea de brand crescând la 146,3 miliarde dolari, dar, după un declin de 27% anul trecut, viitorul brandului nu arată grozav. 

Google a coborât de pe prima pe a treia poziţie, înregistrând o creştere mai lentă a valorii de brand cu 10%, până la 120,9 miliarde dolari.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Întrebarea zilei
Obişnuiţi să căutaţi semnificaţia viselor?
Observator » Inedit » Amazon, evaluat la 150 miliarde dolari, devine cel mai valoros brand al lumii şi trece înaintea Apple şi Google