DECIZIE ŞOC! Compania United Airlines oferă o recompensă URIAŞĂ pasagerilor care îşi cedează locurile în zborurile suprarezervate
În încercarea de a-şi spăla imaginea afectată grav de un incident petrecut în urmă cu câteva săptămâni, când un pasager a fost evacuat cu forţa dintr-o aeronavă a United Airlines, responsabilii companiei au luat o decizie de-a dreptul surprinzătoare.
- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
În încercarea de a-şi spăla imaginea afectată grav de un incident petrecut în urmă cu câteva săptămâni, când un pasager a fost evacuat cu forţa dintr-o aeronavă a United Airlines, responsabilii companiei au luat o decizie de-a dreptul surprinzătoare.
Astfel, United Airlines va oferi pasagerilor până la 10.000 de dolari pentru a ceda locurile din zborurile suprarezervate, relatează publicaţia The Guadian.
O investigaţie a fost lansată după ce personalul de securitate l-a scos cu forţa pe David Dao, în vârstă de 69 de ani, dintr-un avion al United Airlines care efectua o cursă între Chicago şi Louisville, la jumătatea acestei luni.
Potrivit avocatului acestuia, Dao a pierdut doi dinţi din faţă, a suferit contuzii şi o fractură nazală. Medicul vietnamezo-american a descris experienţa mai ”îngrozioare” decât căderea Saigonului, a spus avocatul său.
Miercuri, reputaţia United a suferit o nouă lovitură, după ce un iepure uriaş, posibil record, a murit în timp ce se afla în îngrijirea companiei. Animalul, de 90 de cm, numit Simon, a fost găsit mort în cală, când avionul în care se afla a sosit pe aeroportul O’Hare din Chicago, de la Londra, şi a fost lansată o investigaţie.
Oferta de creştere a compensaţiilor a venit după ce compania concurentă Delta a anunţat că va plăti până la 9.950 de dolari pentru ca pasagerii să renunţe la călătorie în cazul suprarezervărilor.
United a mai promis că va lua măsuri pentru a reduce suprarezervările şi a îmbunătăţi satisfacţia clienţilor.
De asemenea, United nu va mai chema poliţia pentru a opri îmbarcarea pasagerilor, iar acestora nu li se va mai cere să renunţe la călătorie, în cazul în care sunt deja aşezaţi pe scaune.
Personalul companiei va fi îmbarcat în avioane cu 60 de minute înainte de plecare, iar angajaţii vor fi pregătiţi anual pentru a şti cum să se comporte în cele mai dificile situaţii, potrivit companiei.
United mai urmează să plătească, fără a pune întrebări, 1.500 de dolari pentru bagajele clienţilor pierdute definitiv.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰