Produse de patiserie din plastic, vândute din greşeală clienţilor pofticioşi, într-un magazin din Japonia
În Japonia, replicile din plastic ale produselor alimentare reprezintă o industrie de milioane de dolari, însă falsele tarte cu ouă ale unei brutării s-au dovedi atât de realiste încât cinci dintre ele au fost vândute clienţilor din greşeală, informează AFP.
- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
Replicile din plastic, cunoscute sub numele de "shokuhin sampuru", sunt realizate cu deosebită grijă pentru a reprezenta cât mai realist posibil alimentele, fie că este vorba de picăturile de pe o halbă de bere sau de suprafaţa strălucitoare a unui bol de ramen. Însă nişte replici din plastic de la Andrew's Egg Tart, cu sediul în Osaka, au fost atât de convingătoare încât nici măcar personalul magazinului nu a putut face diferenţa, relatează Agerpres. Fără să vrea, a vândut sâmbătă cinci dintre ele la un stand de lângă o gară din Tottori, în vestul Japoniei, către doi clienţi.
Soluţia găsită de angajaţii magazinului
"Ne pare foarte rău că am vândut aceste eşantioane din greşeală", a declarat miercuri pentru AFP un reprezentant al magazinului. Un angajat şi-a dat seama de greşeală la scurt timp după vânzare, iar clienţii au returnat din fericire falsele plăcinte la stand înainte de a lua o primă îmbucătură potenţial dureroasă. Pentru a evita alte incidente, magazinul va folosi autocolante pentru a distinge plăcintele adevărate de deserturile din plastic.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰