Foto Ionuț Belei este marele câștigător al sezonului 8 Chefi la cuțite
hefi la cuțite și-a desemnat aseară câștigătorul sezonului cu numărul 8. Ionuț Belei din echipa lui chef Sorin Bontea este cel care a reușit să impresioneze juriu cu preparatele sale și să plece acasă cu mult râvnitul premiu.
A fost una dintre cele mai grele finale de până acum, după cum au mărturisit și cei trei chefi, cu un nivel de competiție nemaîntânit. Dish-urile pregătite de finaliști puteau fi servite cu ușurință în cele mai bune restaurante din lume. „Pentru mine totul e un vis. Am venit la Chefi la cuțite pentru că îmi doream să mă pot întoarce în țară, să încep o viață aici. Îi mulțumesc lui chef Sorin Bontea pentru încrederea pe care a avut-o în mine și pentru șansa pe care mi-a acordat-o. Sunt extraordinar de fericit”, a declarat Ionut. „Ionuț e născut pentru bucătărie. Mi-am dat seama de asta încă din audiții, fapt ce m-a făcut să îi dau Cuțitul de Aur. Tot ce a făcut pe parcursul competiției a fost o confirmare a talentului extraordinar pe care îl are”, a declarat chef Sorin Bontea.
Finala Chefi la cuțite a sezonului 8 a obținut cifre record, cele mai mari de la lansarea show-ului, fiind lider detașat de audiență pe toate segmentele de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 13.8 puncte de rating și o cotă de piață de 38.7%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7.3 puncte de rating și 20.6% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 12.5 puncte de rating si 29.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV a obținut 5.4 puncte de rating și 12.6 procente cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul întregului public din România cu o medie de 12.5 puncte de rating și o cotă de piață de 28.8%, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea a obținut o medie de 5.5 puncte de rating și 12.8 procente cotă de piașă . În minutul de aur al emisiunii, 22.00, peste 2.6 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite. Momentul în care Gina Pistol a anunțat marele câștigător, peste jumătate din publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani urmărea finala Chefi la cuțite. În minutul 23.56, show-ul a obținut la nivelul acestui segment de public o cotă de piață record de 52.2 procente.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 decembrie 2020
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰