Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Video Angajaţii din call-center, obligaţi să răspundă la apeluri în cel mult 5 minute. Amenzi usturătoare pentru cei care nu se conformează

Adio vremurilor în care furnizorii de servicii îşi puneau în aşteptare clienţii, la telefon, şi zeci de minute în şir. Cei care sună de acum la bancă, la spital, la operatorul de comunicaţii electronice, la notar sau la orice autoritate publică ca să rezolve o problemă, trebuie să fie preluaţi de către angajaţii din call center, în cel mult cinci minute de la iniţierea apelului. Măsura a fost adoptată în Senat şi urmează să fie supusă dezbaterii în Camera Deputaţilor. 

de Redactia Observator

la 03.05.2023 , 22:25

Senatorul USR Robert Zob consideră că oamenii sunt îndreptăţiţi să primească informaţiile de care au nevoie rapid, mai ales că cei mai mulţi sună în momente de criză, arată comunicatul de presă al partidului.

"Oamenii sună la call-center atunci când s-a întâmplat ceva, când sistemul nu mai funcţionează. Imaginaţi-vă că o persoană căreia i s-a furat ori i s-a clonat cardul bancar sună la bancă şi, în ciuda stresului provocat de incident, trebuie să navigheze zeci de întrebări-filtru şi să aştepte uneori mai bine de jumătate de oră. La fel şi în cazul operatorilor de cablu, internet şi telefonie, când întreruperea funcţionării aparaturii îi lasă pe oameni fără nicio posibilitate de a comunica. Digitalizarea trebuie folosită pentru accelerarea timpului de răspuns şi pentru a oferi rapid informaţii relevante pentru client", a afirmat Robert Zob, potrivit news.ro.

Ce amenzi prevede proiectul de lege

Vezi și

Proiectul de lege al senatorilor USR Robert Zob, Sergiu Vlad şi Dan Ivan prevede amenzi pentru cei care nu se conformează: de la 50.000 la 100.000 de lei.

În prezent, ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009 prevede că "(...) prestatorii vor furniza beneficiarilor, în special, adresa poştală, numărul de fax sau adresa de e-mail şi numărul de telefon la care toţi beneficiarii, inclusiv cei care au reşedinţa sau sediul social într-un alt stat membru, le pot adresa o reclamaţie sau o solicitare de informaţii în legătură cu serviciul prestat", fără a specifica o marjă de timp în care aceste apeluri pot fi preluate.

Senatul este prima cameră sesizată, iniţiativa merge, mai departe, la Camera Deputaţilor, care este for decizional.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri sociale » Angajaţii din call-center, obligaţi să răspundă la apeluri în cel mult 5 minute. Amenzi usturătoare pentru cei care nu se conformează