Antena Meniu Search
x

Avem cei mai puţini cumpărători online

Clientul nostru, stăpânul nostru e de mult timp o legendă. Oricât de scump ar fi un serviciu, nimic nu garantează calitatea.

Vezi și

Clientul nostru, stăpânul nostru e de mult timp o legendă. Oricât de scump ar fi un serviciu, nimic nu garantează calitatea. Jumătate dintre clinicile private asigură servicii la limită atunci când vine vorba despre confortul pacienţilor. Nici măcar ideea unui profit mai mare nu îi disciplinează pe angajaţi.

Anulările se fac pe bandă rulantă, fără nicio variantă. Cât respect mai au privaţii pentru clienţi, au demostrat reporterii Observator într-un material filmat cu camera ascunsă.

Coadă la recepţie şi o angajată care trebuie invitată să îşi facă treaba. Este primirea dintr-o clinică privată. Întrebările vin doar din partea pacientului, iar răspunsurile sunt scurte sau nu sunt deloc.

Nici operatorii care dau relaţii prin telefon nu sunt mai pregătiţi. La o clinică din Capitală, angajatul anulează consultaţia fără a oferi o reprogramare şi pe nimeni nu interesează starea de sănătate a pacientului.

Potrivit unui studiu realizat de clienţii sub acoperire, în 70 la sută dintre cazuri, pacientul trebuie să aştepte între 3 şi 5 minute pentru a i se răspunde la telefon, în timp ce doar unul din 10 operatori a vorbit despre servicii. Între clienţi, părerile sunt împărţite.

Chiar şi aşa, piaţa privată este în creştere continuă, de minim 10 la sută anual. Motivul: un sistem de stat pe butuci. Primele cinci clinici depăşesc anual o cifră de afaceri de 200 de milioane de euro.

De la prima clinică privată deschisă în 1991, numărul lor a ajuns la o sută. Astăzi, doar două companii au decis să investească în excelenţa în relaţia cu pacienţii.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Stiri sociale » Avem cei mai puţini cumpărători online