Bani mulţi, trenuri proaste. Cam aşa s-ar putea rezuma cea mai nouă investiţie făcută de Metrorex
100 de milioane de euro pentru trenuri cu probleme. Noile garnituri de metrou, cumpărate la începutul acestui an şi puse în funcţiune în urmă cu doar patru luni s-au stricat deja de 17 ori
100 de milioane de euro pentru trenuri cu probleme. Noile garnituri de metrou, cumpărate la începutul acestui an şi puse în funcţiune în urmă cu doar patru luni s-au stricat deja de 17 ori
Spaţioase, silenţioase, dar şi costisitoare. Aşa sunt noile garnituri de tren cumpărate de Metrorex pentru metroul din Capitală. Au fost puse în funcţiune de doar patru luni şi deja mai toate au avut probleme.
Din luna iulie, la cele 12 garnituri aflate în prezent în circulaţie, au fost înregistrate 17 defecţiuni. Cele mai multe probleme au fost cauzate de sistemele computerizate ale garniturilor. Metrorex se laudă însă că repararea garniturilor nu costă statul român niciun leu, iar toate cheltuielile sunt suportate de compania care le fabrică. Însă, pentru a pune în funcţiune trenurile, Metrorex a trebuit să cheltuiască zeci de mii de lei pentru şlefuirea peroanelor.
Metrorex a plătit anul trecut peste 100 de milioane de euro pentu 16 garnituri de tren care să le înlocuiască pe cele vechi de aproape trei decenii. Cu metroul din Capitală circulă zilnic în jur de 600.000 de persoane.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰