Cele mai mari nave din flota comerciala a statului risca sa ajunga la fier vechi
O spun raspicat oficialii din Ministerul Transporturilor, care marturisesc ca trebuie sa scape de acestea cu orice pret. Feriboturile Mangalia si Eforie sunt intepenite in Portul Constanta de mai bine de trei ani. Ca sa ridice ancora din nou, ar avea nevoie de investitii de milioane de euro. Bani pe care CFR Marfa, care este proprietarul vaselor, nu-i are.
- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
O spun raspicat oficialii din Ministerul Transporturilor, care marturisesc ca trebuie sa scape de acestea cu orice pret. Feriboturile Mangalia si Eforie sunt intepenite in Portul Constanta de mai bine de trei ani. Ca sa ridice ancora din nou, ar avea nevoie de investitii de milioane de euro. Bani pe care CFR Marfa, care este proprietarul vaselor, nu-i are.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰