Antena Meniu Search
x

Claudia Ion: creștere de minimum 3,5% a bugetelor TV și în 2016

La trei luni de la numirea în funcția de de director comercial al stațiilor TV Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia, ZU TV, Claudia Ion vorbește despre planurile pe care le are în nouă funcție

La trei luni de la numirea în funcția de de director comercial al stațiilor TV Antena 1, Antena Stars, Antenă 3, Euforia, ZU TV, precum și al platformelor online și mobile asociate acestora, Claudia Ion vorbește despre planurile pe care le are în noua funcție.

  •  De trei luni sunteți director comercial al diviziei TV a Intact. Care sunt motivele aceste schimbări, după mulți ani petrecuți la alt post TV?

 Tocmai acei ani mulți petrecuți la un post TV :). După un număr de ani, ajungi să fii într-o rutină din care ai cam vrea să scapi. Mie mi-a plăcut permanent să ies din zonă de confort și să “provoc” noi provocări. Așa s-a întâmplat și acum.

  •  Ați schimbat structură departamentului de vânzări deja existent? Există noi oameni în echipă sau ați stabilit noi obiective pentru departament?

 Structura departamentului nu a fost schimbată încă, însă echipei existențe i s-au alăturat trei vânzători din echipă nou creață a Antenei3. Echipă Intact este o echipă de profesioniști care pot găsi oricând cea mai eficientă variantă de comunicare pentru orice brand. Este o echipă plină de entuziasm, flexibilitate, deschidere către nou, o echipă axată pe performanță. Atât advertiserii, cât și agențiile de media au în noi un partener și nu doar un coleg de dialog – un partener al cărui slogan este “win-win”.

  •  Care sunt pașii pe care intenționați să-i faceți anul viitor pentru continuarea integrării conținutului TV, online și mobile?

 Începând cu anul 2015, am început să dezvoltăm aplicații pentru programele TV – aplicația X Factor este un real succes. în anii care vor urmă, vom continuă această direcție și, în plus, vom avea conținut video pentru platformele online și de mobil, generat din producțiile stațiilor noastre. Acest nou conținut va fi adaptat comportamentului de vizionare în digital și va completă ceea ce se difuzează pe televiziunea liniară – gen “making of”, “behind the scenes”, momentele de mare intensitate dintr-un show etc.

  •  Cum se încheie 2015 pentru televiziunile din România în materie de bugete? Ce perspective întrevedeți pentru 2016?

 Din analizele noastre a rezultat că anul 2015 se va încheia cu o creștere a bugetelor TV în jur de 3,5%. Aceeași creștere e de așteptat că minim și pentru anul viitor. 2016 va avea marile evenimente sportive internaționale – Campionatul European de Fotbal și Jocurile Olimpice, dar va fi și un an de alegeri – locale și parlamentare, deci plin de evenimente, un an în care așteptăm și o intensificare a comunicării.

  •  Unde se îndreaptă piața TV din România?

 În toți anii din urmă, inclusiv în anul 2015, TV-ul s-a menținut constant că pondere în totalul cheltuielilor de publicitate. Această tendința se va păstra întrucât publicitatea TV are mari avantaje ce nu pot fi înlocuite de nici un alt mediu: oferă un reach uriaș într-un timp extrem de scurt, are cel mai scăzut CPM (cost pe mie), construiește branduri și generează loialitate. Mai mult, televiziunea este măsurabilă și compatibilă cu toate celelalte medii de comunicare. Nu degeaba 80% din banii de publicitate ai marilor jucători din online se cheltuie pentru publicitate pe TV. Conform unui studiu recent (Zenith), consumul TV din România depășește media globală, românii stând în față televizoarelor, în medie, aproape șase ore pe zi.

  •  În condițiile creșterii volumului de conținut video online, cum comentați viitorul televiziunii tradiționale?

 Televiziunea înseamnă conținut video, mai precis conținut video premium care se regăsește, de asemenea, în cea mai mare cantitate.

Sursa Revista Biz

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă tentează să mergeţi în vacanţă cu rulota în loc să vă cazaţi la hotel?

Observator » Stiri sociale » Claudia Ion: creștere de minimum 3,5% a bugetelor TV și în 2016