Cumpărăturile online, afectate de comercianţii-fantomă
Cumpărăturile online au devenit preferatele românilor cărora nu le place să umble prin magazine sau nu au timp să facă asta!
Cumpărăturile online au devenit preferatele românilor cărora nu le place să umble prin magazine sau nu au timp să facă asta! Însă, în mulţimea de magazine virtuale, există unele care aparţin unor firme-fantome. Iar dacă aveţi ghinionul să vă comandaţi ceva de acolo, ori nu primiţi marfa cerută, ori aceasta este de o calitate foarte proastă. Inspectorii de la Protecţia Consumatorului ne învaţă cum să ne ferim de ţepele online.
În explozia cumpărăturilor făcute pe internet, din magazinele online, au apărut tot mai mulţi comercianţi-fantomă. Iar cele mai multe dintre victime sunt femeile. Liliana a vrut să strălucească la o petrecere de botez, însă nu a fost aşa.
Încercând să-i contacteze pe numărul de telefon afişat atât pe site cât şi pe factura primită prin curierat, a fost întâmpinată de căsuţa vocală.
Cele mai des întânite reclamaţii vizează timpul de livrare şi prezentarea de pe site. De multe ori produsul comandat nu arată conform caracteristicilor descrise.
Reporterii Observator au încercat să găsească locaţia de pe care a fost emisă o ultimă factură, însă comercianţii sunt de negăsit.
Specialiştii ne recomandă că după ce am plasat comanda să aşteptăm mesajul de confirmare. În plus, dacă suntem nemulţumiţi de produsul pe care l-am cumpărat, avem dreptul să îl returnăm în 14 zile din momentul în care l-am primit. Şi tot în atâtea zile, operatorul economic este obligat să ne înpoieze banii. În caz contrar comercianţii for fi sancţionaţi conform legii.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰