Observator » Ştiri sociale » Loviti de viitura

Loviti de viitura

Redactia Observator | Timp citire: 1 minut
Publicat la 17.07.2010, 08:34 | Modificat la 17.05.2019, 08:10

O ploaie torentiala de doar cateva minute a facut prapad in judetul Bistrta Nasaud. Peste 30 de familii au ramas izolate in urma unei viituri puternice, iar incercarile autoritatile de a-i scoate pe localnici dintre ape cu un excavator au esuat. Oamenii au ramas si fara curent electric, dar cei de la Electrica au promis ca vor rezolva problema in aceasta dimineata.

O ploaie torentiala de doar cateva minute a facut prapad in judetul Bistrta Nasaud. Peste 30 de familii au ramas izolate in urma unei viituri puternice, iar incercarile autoritatile de a-i scoate pe localnici dintre ape cu un excavator au esuat. Oamenii au ramas si fara curent electric, dar cei de la Electrica au promis ca vor rezolva problema in aceasta dimineata.