Antena Meniu Search
x

Platforma Monitorul Preţurilor, ignorată de români

În ziua în care a fost lansată, platforma Monitorul Preţurilor a avut circa 1,9 milioane de vizitatori unici, iar în a doua zi peste 360 de mii.

Vezi și

În ziua în care a fost lansată, platforma Monitorul Preţurilor a avut circa 1,9 milioane de vizitatori unici, iar în a doua zi peste 360 de mii.

Monitorul preţurilor a fost lansat la finalul lunii noiembrie de Consiliul Concurenţei. Opt reţele de magazine s-au alăturat proiectului. Prin intermediul platformei, pot fi comparte peste 60 de produse din magazine din Capitală şi împrejurimi, iar autorităţile vor să o extindă pentru întreaga ţară.

Deocamdată este un proiect pilot şi are multe hibe. Lipsesc categorii de produse, precum fructe şi legume proaspete, conţine însă produse mai puţin căutate.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Aţi alocat un buget mai mare pentru Paşte în acest an faţă de 2023?

Observator » Stiri sociale » Platforma Monitorul Preţurilor, ignorată de români