Platforma Monitorul Preţurilor, ignorată de români
În ziua în care a fost lansată, platforma Monitorul Preţurilor a avut circa 1,9 milioane de vizitatori unici, iar în a doua zi peste 360 de mii.
În ziua în care a fost lansată, platforma Monitorul Preţurilor a avut circa 1,9 milioane de vizitatori unici, iar în a doua zi peste 360 de mii.
Monitorul preţurilor a fost lansat la finalul lunii noiembrie de Consiliul Concurenţei. Opt reţele de magazine s-au alăturat proiectului. Prin intermediul platformei, pot fi comparte peste 60 de produse din magazine din Capitală şi împrejurimi, iar autorităţile vor să o extindă pentru întreaga ţară.
Deocamdată este un proiect pilot şi are multe hibe. Lipsesc categorii de produse, precum fructe şi legume proaspete, conţine însă produse mai puţin căutate.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰