Antena Meniu Search
x

Secret Santa a devenit tradiţie în companiile româneşti

Angajaţii români se pregătesc pentru "Secret Santa", un obicei importat, nelipsit din corporaţii în ultimii ani. Colegii fac schimb de cadouri, dar trebuie să ţină secret numele celui căruia îi vor cumpăra daruri.

Vezi și

Angajaţii români se pregătesc pentru "Secret Santa", un obicei importat, nelipsit din corporaţii în ultimii ani. Colegii fac schimb de cadouri, dar trebuie să ţină secret numele celui căruia îi vor cumpăra daruri. Şi pentru a nu exista discriminări, toţi angajaţii au acelaşi buget. Cadoul e mai mult o formă de apropiere între colegi. La final de an, uită de neînţelegeri mai vechi şi descoperă că pot lega noi prietenii.

Moş Crăciun a trecut deja prin biroul unei corporaţii din Capitală. Şi a lăsat câteva daruri sub bradul împodobit. Până la sărbători, se vor strânge cadouri secrete pentru toţi angajaţii.

Secret Santa a devenit o tradiţie în companiile româneşti. Sistemul e simplu: numele angajaţilor sunt scrise pe bileţele, care se pun într-o urnă. Apoi, are loc extragerea. Nu puţine sunt, însă, situaţiile, când trebuie să-i căutăm cadou unui coleg pe care nu îl cunoaştem prea bine. Sau pe care îl evităm, de obicei, la birou.

Tradiţia provine din ţările scandinave, chiar de pe tărâmul lui Moş Crăciun. Acolo, cel care cumpără un cadou trebuie să bată la uşa celui ales, să lase pachetul şi, apoi, să se facă nevăzut.

Bugetul românilor pentru Secret Santa este de aproximativ 50 de lei. Cu aceşti bani, se pot cumpăra, de exemplu, cărţi, jocuri de socializare, bijuterii sau o sticlă de vin bun.

Există chiar şi platforme online, unde oamenii se pot înregistra gratuit şi unde schimbul de cadouri e decis aleatoriu. Tot acolo, participanţii pot completa o listă de dorinţe, care va fi vizibilă pentru toţi cei înscrişi la Secret Santa. Astfel, cresc şansele să primim darul visat. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Stiri sociale » Secret Santa a devenit tradiţie în companiile româneşti