Antena Meniu Search
x

Special! Altfel de staruri ale modei, bloggerii

Înainte de Facebook şi înainte de Twitter, au existat blogurile! Oricine avea ceva de comunicat, o idee de schimbat sau un concept de combătut, îşi făcea blog şi scria acolo tot ce-l durea. Între timp, însă, unele blogurile au devenit adevărate afaceri

Vezi și

Înainte de Facebook şi înainte de Twitter, au existat blogurile! Oricine avea ceva de comunicat, o idee de schimbat sau un concept de combătut, îşi făcea blog şi scria acolo tot ce-l durea. Între timp, însă, unele blogurile au devenit adevărate afaceri

Iar acest lucru s-a răsfrânt, inevitabil, şi asupra celor care le deţineau. Cei mai buni dintre cei buni au devenit persoane extrem de influente în domeniul pe care îl analizau. Bloggerii de modă, spre exemplu, au început să fie plasaţi în primele rânduri la prezentările de modă ale marilor designeri ai lumii, pentru că părerea lor chiar contează. Iar acum vă închipuiţi şi ce venituri au.

Chiara Ferragni pare să fi tras jack pottul industriei de blogging. Este extrem de influentă şi ocupă locul fruntaş în topul celor mai bine plătiţi bloggeri. Site-ul său, The Blonde Salad, a raportat încasări de 8 milioane de dolari.

O altă fată de milioane este Tina Craig, fondatoarea blogului Bag Snob. Tina are o voce puternică în industrie, iar reviewurile ei au desfiinţat branduri celebre de genţi precum cea a Victoriei Beckham. Pe de altă parte, recomandările sale impulsionează vânzările genţilor exclusiviste din care Tina Craig primeşte un comision.

Tina nu este doar un blogger de modă. Vorbeşte fluent câteva limbi străine, a fost gazda unei emisiuni tv şi guest editor la Vogue Taiwan. În plus este licenţiată în finanţe, aspect care i-a conturat apetitul pentru business.

Unii bloggeri au o atât de mare influenţă încât sunt plătiţi chiar mai bine decât un actor cu experienţă. Este cazul lui Bryanboy Yambao, care este plătit inclusiv pentru simpla prezenţă la evenimente.

Dar deşi sumele vehiculate sunt colosale, şi cheltuielile unui blogger sunt pe măsură. Nenumăratele călătorii, cu hotelurile şi biletele de avion aferente, dar şi updatarea constantă a garderobei sunt doar câteva indicii ale faptului că important nu este doar câştigul, ci şi cât rămâne din această afacere.

Specialiştii nu recomandă, totuşi, oricui să devină blogger de modă. Casele de modă îşi aleg cu foarte mare grijă colaboratorii din această categorie. Iar numărul celor care accesează zilnic respectivele bloguri, nu dictează întotdeauna contractele dintre bloggeri şi casele de modă.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

35 de lei kilogramul de carne de miel înainte de Paşte. Consideraţi preţul acceptabil?

Observator » Stiri sociale » Special! Altfel de staruri ale modei, bloggerii