Tonurile lemnoase, în trend în acest sezon. Afacere din pasiune pentru parfumuri
Lemnul de santal dă mirosul iernii. Aroma dulce oferă senzaţia de aer călduros, iar parfumierii au găsit formula.
Lemnul de santal dă mirosul iernii. Aroma dulce oferă senzaţia de aer călduros, iar parfumierii au găsit formula. Tonurile lemnoase sunt în trend în acest sezon. Iar, de la an, la an, clienţii îşi măresc bugetul pentru "accesoriul" care poate face ziua mai frumoasă. Istoria parfumului este la fel de veche ca cea a omenirii.
După ani de studiu în laborator, Iulia Victoria Neagoe a găsit formula chimică a pasiunii. O transformă în picături de uleiuri esenţiale naturale.
Creează şi parfumuri terapeutice, afrodisiace şi chiar şi parfumuri solide, care sunt în curs de brevetare.
Tonurile lemnoase sunt în vogă în acest an.
- Afacerea pusă la cale de Alexandra, după furtul Coifului de la Coțofenești. Nu mai face față comenzilor
- Cornel a renunţat la job şi a pornit o afacere pe gustul său, alături de Andrada. A investit doar 5.000 €
- Cum deosebim un pachet de ţigări de contrabandă de unul legal. Traficanţii fac afacerile ilegale pe reţelele...
- Cum deschizi o afacere pe bani puţini. Întreţinerea unui site costă doar 10 euro pe lună
- Programul Ruralia 2025. Finanţări de până la 61.000 euro pentru zeci de afaceri sociale din mediul rural
Esenţe puternice miros de la distanţă că preţul nu e deloc unul de neglijat.
Piaţa parfumurilor şi a cosmeticelor din România este încă tânără, spun jucătorii din piaţă şi este estimată la 5,5 miliarde de lei.
Un român cheltuie, anual, în jur de 40 de euro pe astfel de produse, în timp ce un locuitor din ţara parfumurilor, Franţa, alocă de 5 ori mai mulţi bani.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰