Antena Meniu Search
x

Un tânăr, tată a doi copii, A MURIT într-un ACCIDENT, după a încercat să evite o groapă

Un tânăr de 35 de ani, tată a doi copii, a pierit aseară în maşina sa după ce s-a izbit frontal de un zid pentru că a încercat să evite o groapă. Pe stradă au fost lucrări, finalizate cu reparaţii de mântuială, şi nerecepţionate de Primăria Capitalei, astfel încât asfaltul s-a surpat şi a format cratere pe toată strada.

Vezi și

Un tânăr de 35 de ani, tată a doi copii, a pierit aseară în maşina sa după ce s-a izbit frontal de un zid pentru că a încercat să evite o groapă. Pe stradă au fost lucrări, finalizate cu reparaţii de mântuială, şi nerecepţionate de Primăria Capitalei, astfel încât asfaltul s-a surpat şi a format cratere pe toată strada.

Firma a fost anunţată, dar muncitorii au aruncat pietriş în gropi, au lăsat un singur panou, pe mijlocul drumului, şi au plecat, pentru că se apropia weekendul. După moartea poliţistului Bogdan Gigină, este al doilea caz grav în care neglijenţa celor care fac lucrări la drumuri ucide. 

Neglijenţă care a lăsat doi copii fără tată. La 32 de ani, Mădălin s-a stins brusc şi violent. Pe o ploaie torenţială şi pe un drum plin de cratere şi slab iluminat. 

A doua variantă ar fi că, surprins de indicatorul văzut prea târziu, a tras dreapta de volan, a intrat în groapă şi de acolo a fost proiectat în gardul casei. 

La lumina zilei, treaba românească de pe strada Ghindarului e şi mai evidentă. Anul trecut, Apa-Nova s-a ocupat de lucrările de canalizare în zonă după care o altă firmă, ACVATOT,  a preluat partea de asfaltare.

Cordonul de asfalt de pe mijlocul străzii, turnat după lucrarea de canalizare, este surpat cam pe toată suprafaţa drumului. 

La directiva conducerii companiei care a aflat de moartea lui Mădălin, o mână de muncitori seamăna încă de la prima oră tot drumul cu panouri semnalizatoare.

Maşinile nu mai au pe unde să treacă.

Deşi strada e numai gropi, reprezentanţii companiei s-au gândit abia astăzi să amplaseze panourile de semnalizare. Explicaţia e halucinantă.

Strada era în vizorul administratorului drumului din aprilie 2016. Teoretic. 

"Precizăm că Primăriei Sectorului 5 nu i-a fost solicitat și, prin urmare, nici nu a eliberat vreun aviz privind executarea lucrărilor edilitare pe strada Drumul Ghindari. Ultima intervenție executată pe strada Drumul Ghindari a fost cea autorizată de Primăria Municipiului București, ca și administrator al rețelelor de apă și canalizare, prin autorizația din 29.09.2015.", se arată în comunicatul Primăriei Sectorului 5.

Adică firma constructoare nu a cerut permisiunea să intervină. Ultima reclamaţie a venit chiar vinerea trecută, în data de 28. 

Reprezentanţii companiei s-au declarat şocaţi şi nu au dorit să ofere o explicaţie pe camera de luat vederi până nu vor avea mai multe date. 

De la cazul poliţistului Bogdan Gigină, care a murit în timp ce conducea coloana oficială a ministrului de interne de atunci, Gabriel Oprea, legea s-a schimbat. Iar felul în care trebuie semnalizate lucrările, pe timp de noapte, s-a modificat.

Deşi aici nu a fost vorba despre o lucrare în curs, ci despre una făcută de mântuială, un simplu indicator pe o stradă neiluminată nu a fost suficient. 

Parchetul a demarat o anchetă. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Credeţi că va intra România în Schengen şi cu graniţele terestre până la finalul anului?

Observator » Stiri sociale » Un tânăr, tată a doi copii, A MURIT într-un ACCIDENT, după a încercat să evite o groapă